שחקן בחדרה לפני בני יהודה: "לא חוששים מאף קבוצה"

הפועל חדרה
הפועל חדרה | ערן לוף

סגנית המוליכה מכבדת את יוסי אבוקסיס וקבוצתו, אבל לא נרתעת: "באים לעשות את הטוב ביותר ובטוחים שזה יספיק". גורפינקל בספק. הכתומים לא יבצעו שינויים בהרכב, לפני המשחק ייערך טקס הוקרה לכבוד עזוז וקוויאר

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הגדול והדרמטי בשבוע שעבר על מועדון ספורט אשדוד, בהפועל חדרה רוצים להמשיך את מסע ההצלחה גם במשחק החוץ מול בני יהודה (ראשון, 19:00). אצל העולה החדשה יודעים כי בני יהודה תהיה אחת הקבוצות הטובות אותן פגשו העונה, להוציא את המשחק מול מכבי תל אביב, אך בכל זאת מכוונים לחזור עם שלוש נקודות פעם נוספת.

"אנחנו לא חששנו ולא חוששים מאף קבוצה בליגה. אנחנו באים לעשות את הטוב ביותר שלנו בכל משחק ובטוחים שזה יספיק. בני יהודה קבוצה טובה וגם אנחנו, לכן זאת לא הפתעה המקום שבו אנחנו נמצאים", אמר שחקן בחדרה לקראת המשחק. המאמן ניסו אביטן אינו צפוי לבצע שינויים בהרכב, אולם הוא נמצא בבעיה לא פשוטה מכיוון ששני המגנים השמאליים פצועים – מקסים גרצ'קין מתח את השריר וייעדר בשבועיים הקרובים ואילו יהב גורפינקל ערך אימון קל ורק לאחר האימון המסכם תיקבע כשירותו. 

וויסאם רבאח שכבר חודש ימים אינו בסגל, צפוי לחזור ולא מן הנמנע כי אף יפתח. גם אסי גומה שנעדר בשבוע שעבר יחזור לסגל הרחב. דובב גבאי ימשיך לפתוח בחוד לצדם של פרדי פלומיין ולוסיו.


אביטן. צרות באגף שמאל (דני מרון)

יוסי אבוקסיס לא צפוי לערוך שינויים בהרכב
בני יהודה שהביסה 1:5 את בית"ר ירושלים, במחזור הקודם וטיפסה למקום השלישי בטבלה, תארח מחר (ראשון, 19:00) את הפתעת העונה, הפועל חדרה, שניצבת בבטחה במקום השני. ספק אם מישהו בשתי הקבוצות האמין בתחילת העונה, שהמשחק ביניהן במחזור השמיני, יהיה קרב צמרת של ממש, אך הצלחתן של שתי הקבוצות הכתיבו מציאות אחרת.

מאמן הזהובים יוסי אבוקסיס, שהודיע במהלך השבוע, שלמרות החיזורים מבית"ר ירושלים ומכבי חיפה, הוא נשאר בקבוצה עד תום העונה ולא הולך לשום מקום, ימשיך כרגיל עם אותו הרכב שרץ במחזורים האחרונים, עם שלישיית בלמים ושלישייה לוהטת בחלק הקדמי.

לפני המשחק יערך טקס כפול, במהלכו יציינו 300 הופעות ליגה לקפטן הוותיק איציק עזוז ו-500 הופעות אישיות, לבלם הספרדי קרלוס קוויאר, ששיחק בין היתר גם בספרד ובאנגליה.


איציק עזוז יציין את הופעתו ה-300 בבני יהודה (ערן לוף)

"אנחנו מתכוננים לחדרה כמו למשחק נגד קבוצה שכל מה שעשתה עד עכשיו, ממש לא היה במקרה", אמר המגן מתן בלטקסה לקראת המשחק. "מדובר בקבוצה מצוינת ונצטרך לעשות התאמות מסוימות בשביל להגיע מוכנים. באיכות המשחק שאנחנו מציגים בתקופה האחרונה, אני מאמין שאפשר לשחזר את אותה יכולת ולהשיג את אותן תוצאות כמו בשבועות האחרונים. לא בהכרח לנצח 1:5. אפשר לנצח גם 0:1 וזה יהיה מספיק. אני מאמין שאפשר להשיג תוצאה טובה גם השבוע".

בלטקסה התייחס להודעת המאמן אבוקסיס שנשאר במועדון ואמר: "אני אהיה הכי אמיתי, אנחנו הכי מרוצים ומאושרים שיוסי נשאר ואנחנו מצפים להמשך העבודה איתו. היה חשש שהוא יעזוב, דיברנו בינינו השחקנים וקיווינו שזה לא ייצא לפועל ושיוסי לא ילך. אנחנו מאוד שמחים, אבל זהו, עכשיו שמים את הסיפור הזה בצד וממשיכים להתרכז בהמשך העונה.

הרכבים משעורים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.

הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי, ירין פרץ, דויד מתיאוס, יהב גורפינקל (וויסאם רבאח), קווין טאפוקו, מוחמד אבופאני, עלי חטיב, דובב גבאי, פרדי פלומיין, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי