שחר הגיע לאימון ושוחח עם השחקנים, מאס יאמן מול בית"ר

רוב מאס
רוב מאס | דני מרון

הבעלים התייצב בכפר גלים, שוחח עם הצוות המקצועי והבהיר כי ההולנדי הוא שינהל את המשחק הקרוב ולא מרדכי: "בטוח ומאמין ביכולות שלכם", אמר. לא מן הנמנע שהחלטה על זהות המאמן הבא תידחה, מחאת האוהדים תיפסק

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק ביום שני (21:00) מול בית"ר ירושלים ולאימון הקבוצה הגיע הבעלים יעקב שחר, שאף עדכן את השחקנים כי על הקווים יעמוד במשחק הקרוב בתור מאמן ראשי דווקא ההולנדי רוב מאס, ולא איתי מרדכי כפי שהיו מי שסברו.

אימון הבוקר היה הראשון של מכבי חיפה ללא המאמן פרד רוטן, אלא עם צמד העוזרים רוב מאס ואיתי מרדכי. "בימים האחרונים ערכנו מספר שינויים בצוות המקצועי, תמשיכו בעבודה הרצינית והקשה", אמר באימון יעקב שחר, "אני בטוח ומאמין ביכולות שלכם, אני סומך עליכם שתדעו להתרכז במה שחשוב באמת".

בקרב השחקנים מבינים כי פרט לזעזוע בעמדת המאמן גם להם אשמה רבה במצב והם מודעים לכך שהם תחת זכוכית מגדלת ושלא מן הנמנע שחלקם ישוחררו בחלון ההעברות אם לא יהיה שיפור ניכר ביכולתם. "הבעיה היא לא רק המאמן, אלא כל אחד מאיתנו צריך להסתכל גם על עצמו", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "השבועיים הקרובים יהיו משמעותיים". הבעלים אינו מתכוון להתעסק בזהות המאמן הבא עד לאחרי המשחק כאשר שני המועמדים הם רוני לוי ואלי גוטמן. ישנה גם אופציה לפיה הצוות הקיים מרדכי ומאס יישארו במחזורים הקרובים כדי לקבל החלטה טובה ושקולה יותר.

גם בקרב הקהל מנסים לשמור על אופטימיות כאשר הקהל שקרא להחרים את המשחק מול הפועל תל אביב, הודיע כי יחזור לעודד את הקבוצה מול בית"ר וזאת לאחר שהצוות ההולנדי עזב את הקבוצה. "רצינו זעזוע והוא הגיע בעזיבתם של אלאך ורוטן אז אנחנו באים בכל הכוח לעודד את השחקנים", אמר אחד האוהדים.


יזכו גם לתמיכת הקהל מול בית"ר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי