צפו בתקציר: 1:2 דרמטי למכבי נתניה מול הפועל רעננה

גיא מלמד
גיא מלמד | עדי אבישי

גיא מלמד העלה את הצהובים שחורים ליתרון (55) שתי דקות לאחר שפיניש הורחק באדום ישיר אחרי כניסה ברוטאלית בשוקר, והשלים צמד בתוספת הזמן מפנדל שסחט בעצמו (91). נגוואקם השווה זמנית (67), קורצקי הורחק בסיום

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגת העל נפתח היום (שבת) עם ניצחון שלישי ברציפות וסופר דרמטי של מכבי נתניה בעשרה שחקנים עם 1:2 על הפועל רעננה באיצטדיון רמת גן.  הצהובים שחורים הגיעו מעודדים להתמודדות אחרי שני ניצחנות יוקרתיים על מכבי חיפה והפועל באר שבע, ואכן שלטו במשחק כמעט לכל אורכו. במחצית הראשונה, הנתנייתים לא תירגמו את אותה שליטה למצבים ממשיים, כשדווקא מרטין אליאנס היה זה שאיים על שערו של דני עמוס בדקה ה-38 עם בעיטה מרחוק.

שמונה דקות מפתיחת החצי השני, הדרמה החלה. סתיו פיניש גלש בצורה ברוטאלית לרגליו של שניר שוקר, לרועי ריינשרייבר, שהיה מטרים ספורים מהאירוע, לא הייתה ברירה והוא שלף כרטיס אדום ישיר לקשר שהגיע מבני יהודה. נראה שהעובדה שנותרה בעשרה שחקנים לא הפריעה יתר על המידה לנתניה, ששתי דקות לאחר מכן עלתה ליתרון משער של החלוץ הלובט גיא מלמד, שחתך מצד שמאל למרכז והכניע את אסף צור, שהיה חייב להגיב מהר יותר.

היתרון של נתניה החזיק 12 דקות בדיוק, אז מרטין אליאנס, מהמצטיינים בצד האדום, מסר כדור ארוך עד לעדי נמני, שיישר לרחבה לרגלו של אריאל נגוואקם שבנגיעה יפה הכניע את עמוס וכפה שיוויון. בתוספת הזמן, היה זה שוב גיא מלמד, שקיבל כדור קופץ ברחבה וסחט בעיטת עונשין מ-11 מטרים כשהוכשל על ידי נמני. מלמד גם לקח את הפנדל העצמו, בעט פנימה והשלים צמד. זה היה שערו החמישי של החלוץ שהגיע מהפועל באר שבע, שוודאי ראשיה תוהים לעצמם האם היה זה צעד נכון לוותר עליו בכזו קלות.


קורצקי. הורחק בסיום (עדי אבישי)

לסיכום, חניכיו של דראפיץ' רושמים ניצחון ליגה שלישי ברציפות ורביעי בחמישה משחקים שמקפיץ אותם עד למקום הרביעי, באופן זמני לפחות. אצל המארחת, שמאמנה מנחם קורצקי הורחק בסיום, יקוו לחזור למסול הניצחונות במחזור הבא.


טירם מול אורמוש (עדי אבישי)

הרכבים
הפועל רעננה:
אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, ירדן כהן, נימניה ניקוליץ', מירקו אורמוש, שניר שוקר (אור דסה, 72), מרטין אלאניס, אריאל נגוואקם, כרם ארשיד.

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דודי תירם, ג'ונתן בורנשטיין, עלי מוחמד, ניקו אולסק, סתיו פיניש, מוטי ברשצקי (גבי קניקובסקי, 87), שובל גוזלן (דידייה קוגבנייה, 58), גיא מלמד (דולב אזולאי, 94)

מהלך המשחק: 
דקה 38: מרטין אלאניס הסתובב יפה ובחן את עמוס עם בעיטה מחוץ לרחבה, אך האחרון שלט את הכדור.


דקה 53: נתניה נותרת בעשרה שחקנים
: סתיו פיניש גלש היישר לרגליו של שניר שוקר, לריינשרייבר ,שהיה מרחק מטרים ספורים מהאירוע, לאנ ותר אלא להרחיק את הקשר שהגיע מבני יהודה.


פיניש יורד מהמגרש. (עדי אבישי)

דקה 55, 0:1 למכבי נתניה: דווקא אחרי ההרחקה, הנתנייתים יוצאים מההלם, מלמד חתך מצד שמאל ושחרר בעיטה חלשה לפינה הקרובה, צור עם תגובה איטית לא השכיל לעצור.


מלמד חוגג את השער. (עדי אבישי)

דקה 67, הפועל רעננה משווה ל-1:1: אליאנס העביר כדור גדול מצד שמאל, עדי נמני הוריד יפה לנגוואקם שבנגיעה רכה הכניע את עמוס עם שערו הראשון העונה.

דקה 80: נגוואקם התקדם במהירות בצד ימין, אך דני עמוס ביציאה גדולה מנע צמד של הקמרוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי