עגייב תורגל על חשבון זיקרי, מוליץ' יפתח וספורי יסופסל

אמיר עגייב
אמיר עגייב | דני מרון

הפועל ת"א סיימה את הכנותיה לקראת המשחק בטרנר מול הפועל ב"ש (ראשון, 20:30 בספורט1), עומר דמארי יפתח על הספסל. אצל האלופה בכר מתלבט בין צדק לטהאא, האסלביינק עשוי לרדת לספסל

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיימה לפני הצהריים את האימון המסכם במתחם חודורוב לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:30 בספורט1) באצטדיון טוטו טרנר נגד הפועל באר שבע. לאימון הגיעו חלק מבעלי המועדון ובראשם איציק ניסנוב, אימון שהתנהל בהתלהבות ובמחויבות גדולה.

הקפטן עומר דמארי קיים אימון מלא ועל פי הבדיקות של הפציעה והכאבים בברך דמארי אמור להיות מחר בפתיחת המשחק על הספסל ולהיות משותף בהתאם להתפתחויות על המגרש. קשר הרכש הברזילאי קאיו אלבס, שהוחלף בשבוע שעבר במחצית נגד מכבי חיפה, לא תורגל בהרכב ומסתמן שיהיה גם הוא על ספסל המחליפים. במקומו תורגל אמיר עגייב, שגילה יכולת טובה כשצורף כמחליף נגד מכבי חיפה.

שחקן נוסף שאמור לשבת על הספסל הוא החלוץ רועי זיקרי, שנגד מכבי חיפה נעדר עקב הכרטיס אדום שספג משחק קודם לכן. אמנם זיקרי סיים לרצות את העונש, אבל באימון תורגל פעם נוספת פייסל מוליץ'. בנוסף, הצוות המקצועי שקל להוציא מההרכב את אחמד עאבד לאור הנסיגה ביכולתו, אך הוא צפוי להמשיך וכאמור זיקרי יהיה מי שישלם את המחיר ויאבד את מקומו.

בהפועל תל אביב מספרים שהמצטיין באימונים האחרונים הוא רמזי ספורי, מי שמהלך לא מוצלח שלו הביא לאיבוד כדור נגד מכבי חיפה ולשער השוויון בדרך למהפך הירוק, וכנראה שגם הוא יחל את המשחק על הספסל בלבד. שחקן בקבוצה סיפר לספורט1 לקראת המשחק: "המצב בטבלה מוכר לנו וגם העובדה שזה המשחק הכי קשה בליגה ידועה לכולנו. הפועל באר שבע במיטבה באצטדיון טרנר והמשימה היא לשוב מהמשחק עם נקודות, אנו מאמינים ביכולת שלנו".


ספורי מול מכבי חיפה. מצטיין באימונים, אבל נראה שיסופסל לאחר הטעות (עדי אבישי|)

ההרכב המשוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, רז שלמה, אוראל דגני, מרוין פירסמן, ניר לקס, שי אליאס, רז כהן (רמזי ספורי), אמיר עגייב, אחמד עאבד, פייסל מוליץ' (רועי זיקרי).

הפועל באר שבע: הדרבי הפרטי של אריאל הרוש
בקבוצה של ברק בכר מודעים לכישורי ההגנה של היריבה ונערכים להפעלת כלים לפיצוח בונקרים. תזכורת: בביקורה האחרון בטרנר לפני כשנתיים, תחת הדרכתו של גיא לוזון, סחטה הפועל תיקו 1:1 מהמארחת, הרבה בזכותו של אריאל הרוש. בסיומה של אותה עונה באר שבע זכתה באליפות שנייה ברציפות, בעוד הרוש נשר ללאומית עם חבריו לשעבר לא לפני שהתעופף לקפריסין. הדרבי הפרטי של אריאל יספק את הפן הפיקנטי להתמודדות המסקרנת.

בפן המקצועי, סגל כמעט מלא יעמוד לרשות המקומיים. מאור מליקסון, שנפגע במרפק, ערך בסוף השבוע אימונים מלאים ובניגוד לחששות המוקדמים, טובים סיכוייו לשחק מחר. בחלק הקדמי מובטח מקומו של דיא סבע הלוהט, כשלצדו יתנועעו עדן בן בסט או בן שהר. החלוץ ההולנדי נייג'ל האסלביינק שטרם הזיז רשת מאז רכישתו מקריית שמונה ינסה לפרוע שטר ראשון במשחקו השביעי במדי האלופה. ההחלטה לגביו – פותח או מסופסל – תתקבל סמוך לשריקת הפתיחה. חנן ממן וחן עזרא הועמדו במצב הכן למקרה שההולנדי יודח מההרכב.

מליקסון. ערך אימונים מלאים וצפוי לשחק (ערן לוף)
מליקסון. ערך אימונים מלאים וצפוי לשחק (ערן לוף)

בחלק האחורי ייתכנו שינויים, ונראה שקיימת התלבטות בין שיר צדק ללואי טאהא. חאתם עבד אל חמיד החלים מהמתיחה ומיועד לעלות בהרכב. נכון לכתיבת שורות אלה נותרו כרטיסים בודדים בקופות. 1300 כרטיסים הועברו לאוהדי הפועל תל-אביב ויחד איתם טרנר צפוי להיות מלא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי