ברדה: "לא שיחקנו טוב". קורצקי: "תיקו שיקף יותר"

ברדה
ברדה | עדי אבישי

עוזר מאמן מכבי נתניה מרוצה מהתוצאה אך לא מהיכולת: "זה היה ניצחון של אופי ולא של כדורגל, קשה לנו להתמודד עם משחק צפוף". מאמן הפועל רעננה שהורחק בסיום אמר: "דווקא ששיחקנו ב-11 מול 11 היינו טובים יותר"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ששיחקה ב-10 רשמה הערב (שבת) את ניצחונה השלישי ברציפות אחרי 1:2 דרמטי על הפועל רעננה באצטדיון רמת גן שהעלה אותה באופן זמני אל המקום הרביעי בליגה. גיא מלמד כבש פנדל בדקה ה-90 שהבטיח את הניצחון של נתניה ובנוסף לכך כבש את גם השער הראשון (56) דקה אחרי הרחקתו של סתיו פיניש (55), נגואקם איזן זמנית (66). לקראת סיום המחשק המאמן המאוכזב של הפעל רעננה מנחם קורצקי הורחק בסיום.

עוזר מאמן של מכבי נתניה, שי ברדה אמר בסיום: "היינו מאוד מחויבים אחרי ההרחקה, אני חושב ששיחקנו לא טוב, החצי הראשון היה לנו קשה להתמודד עם משחק צפוף, זה ניצחון של אופי ולא של כדורגל".

על גיא מלמד: "אנחנו צריכה להודות לכל השחקנים וגם לגיא מלמד, צריך להמשיך בתהליך גם עם גיא מלמד וגם עם סתיו פיניש שהורחק".


"צריך להודות לכל השחקנים, לא רק לגיא מלמד" (עדי אבישי)

מנחם קורצקי אמר בסיום: "אני חושב שההפסד מאכזב יותר במיוחד שהיריבה הייתה עם 10 שחקנים, דווקא ב-11 מול 11 היינו טובים יותר ואחרי ההרחקה היינו פחות טובים וחבל שספגנו ככה בסיום. השחקנים שלי רוצים מאוד, לא שיחקנו מספיק חכם ותיקו שיקף יותר, אין את מי להאשים וצריך לקחת נקודות בשבוע הבא".


מנחם קורצקי: "לא שיחקנו מספיק חכם" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי