צפו בתקציר: 0:2 נהדר לבני יהודה על הפועל חדרה

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | עדי אבישי

הכתומים נראו מצוין ועלו למקום השלישי בזכות משחק אדיר של ירדן שועה ומאוויס צ'יבוטה, שעלה לראש טבלת הכובשים (21), דור ג'אן חתם (94). הפסד שני לחדרה, שעדיין במקום השני אבל כבר לא הלהיט החם של הליגה

(גודל טקסט)

אם במחזורים הראשונים התלהבנו מהפועל חדרה, שבניגוד לציפיות לא הפסיקה לנצח וסחפה את הליגה עם סגנון מהיר ואופי של ווינרים, הערב (ראשון) חזינו בטקס העברת השרביט על התואר "הלהיט של הליגה" כשבני יהודה ניצחה את העולה החדשה 0:1 בבית ועלתה למקום השלישי.

מאז ה-1:0 באשדוד במחזור הראשון הקבוצה של יוסי אבוקסיס לא הפסידה, היא רושמת כעת ניצחון רביעי בחמישה משחקים ומשחקים בה שני מלכי השערים של הליגה, ירדן שועה ומאוויס צ'יבוטה שכבש גם השבוע. זה קרה בדקה ה-21, כשחמש דקות לאחר ששועה בעט פנדל לקורה הוא מסר לקשר שעבר ממכבי תל אביב וזה גלגל את הכדור לפינה הרחוקה, אבל זה היה יכול להיגמר הרבה יותר אם החלוצים הכתומים היו יותר מדויקים. שועה וצ'יבוטה, וגם חזיזה, אשכנזי ובלטקסה, הגיעו ללא מעט הזדמנויות לסגור את הסיפור כבר במחצית הראשונה.

וכשמדובר בהפועל חדרה, כפי שלמדו על בשרן כבר כמה קבוצות בליגת העל, עדיף לסגור את הסיפור כמה שיותר מהר. החבורה של ניסו אביטן עלתה בכוחות מחודשים למחצית השנייה, ובעזרתם של המחליפים עוז ואליאל פרץ יצאה ליותר התקפות והגיע למצבים כך צשהמשחק היה יותר שקול, אבל למזלה של המארחת אף אחד מהמצבים לא הסתיים עם כדור ברשת. מצד שני, גם צ'יבוטה עצמו למרות משחק מצוין רשם יותר מהחמצה נוראית אחת – ההגנה של חדרה נתנה כמה וכמה מתנות גם לשגיב יחזקאל ודור ג'אן המחליפים – והמשחק נגמר עם שער אחד בלבד למרות שהיה יכול להיגמר עם הרבה יותר. אבל זו לא התוצאה, זה המשחק הנהדר שראינו מיוסי אבוקסיס ושחקניו שכעת יכולים לקרוא לעצמם קבוצת צמרת.

בשבוע הבא קבוצת הצמרת הזאת תצא למפגש סופר מסקרן בסמי עופר נגד הפועל חיפה של שרון מימר, בעוד חדרה תארח את מכבי חיפה שעדיין צריכה לשחק נגד בית"ר כדי לגלות איך היא נראית ללא פרד רוטן. בינתיים, השלב המכונה "מחזורי הפתיחה" כבר כמעט מאחורינו ונראה שתמונת הליגה ומי מתמודדת באיזה חלק של הטבלה מתבהרת לאט לאט.

אג'ידה. יעצור את ההתקפה הדוהרת של בני יהודה? (עדי אבישי)
אג'ידה. לא עצר את ההתקפה הדוהרת של בני יהודה (עדי אבישי)

הרכבים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה (שגיב יחזקאל 84), ירדן שועה (דור ג'אן 76).


הפועל חדרה:
אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי, ירין פרץ, דויד מתיאוס, יהב גורפינקל, קווין טאפוקו, מוחמד אבופאני (אסי דומה 65), עלי חטיב (אליאל פרץ 46), דובב גבאי (עוז פרץ 46), פרדי פלומיין, לוסיו.

מהלך המשחק
דקה 1: השופט גל ליבוביץ' הוציא את המשחק לדרך באצטדיון המושבה לעיני 3,000 צופים.

דקה 8: חזיזה הרים כדור חופשי לתוך הרחבה, הוא הורחק אבל הריבאונד הגיע לאשכנזי שבעט חזק והכדור נבלם.

דקה 16: ירדן שועה פרץ במרכז, עבר את מתיאוס וחדר לרחבה אבל הוכשל והשופט הצביע מיידית על הנקודה.

שועה לאחר החמצת הפנדל (עדי אבישי)
שועה לאחר החמצת הפנדל (עדי אבישי)

דקה 17: שועה ניגש לבעוט את הפנדל, אבל שלח אותו לקורה.

דקה 21, בני יהודה עולה ל-0:1: שועה מכפר על החמצת הפנדל עם בישול מצוין, מאוויס צ'יבוטה הוא זה שקיבל ממנו את הכדור ושלח אותו בבעיטה שטוחה לפינה הרחוקה, עולה לשישה שערי ליגה וניצב לבדו בראש טבלת הכובשים.

דקה 42: שוב שועה, הפעם פורץ מצד ימין, חדר לרחבה והעביר רוחב למתן בלטקסה שהגיע בזמן אבל לא היה מדויק מספיק והכדור התגלגל מחוץ למסגרת.

חזיזה מול השער. אם לא ההחמצות, התוצאה היתה גבוהה הרבה יותר (עדי אבישי)
חזיזה מול השער. אם לא ההחמצות, התוצאה היתה גבוהה הרבה יותר (עדי אבישי)

דקה 53: חזיזה מסר נהדר לצ'יבוטה, שמול אג'ידה בעט לקורה. דקה לאחר מכן הוא שוב הגיע לאחד על אחד עם השוער אבל החמיץ גם את ההזדמנות הזו.

דקה 82: איזו החמצה של צ'יבוטה! מתפרצת נהדרת של בני יהודה הותירה אותו לבד מול השער אבל הוא בעט גבוה מדי.

דקה 94, 0:2: בני יהודה מנצחת! חדרה ניסתה להשוות בהתקפה האחרונה אבל שוב נתפסה לא מוכנה למתפרצת של המארחת, אותה הפעם דור ג'אן סיים עם כדור ברשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי