בכר: "עשינו דברים אחרת", שהר: "היריבות ימעדו בסוף"

בן שהר
בן שהר | דני מרון

הפועל באר שבע הפכה ל-1:2 על הפועל תל אביב והפער ממכבי תל אביב ירד ל-10 נקודות, המאמן החמיא לשחקניו: "שיחקנו מסודר והבקענו שערים, לא התפרקנו כמו מול נתניה". קובי רפואה הצהיר: "מאמין בקבוצה, לא אתפטר"

(גודל טקסט)

בבירת הנגב כבר בוודאי היו מי שחשבו שמעידה נוספת בדרך ושהפער מהמוליכה מכבי תל אביב יגדל לכדי 12 או 13 נקודות, אבל צמד של בן שהר מחק שער עצמי מרגלי לואי טאהא והפועל באר שבע שבה למסלול הניצחונות עם 1:2 ביתי על הפועל תל אביב.

באר שבע הפסידה במחזור שעבר למכבי נתניה וכשטאהא כבש לשערו שלו בדקה ה-63 החלו שריקות בוז ב"טוטו טרנר", אבל דניאל בר נתן הורה על הנקודה הלבנה כעבור תשע דקות לאחר שסאבו הוכשל, בן שהר דייק מ-11 מטר ודאג להשלים מהפך כשהשלים צמד בדקה ה-80 וב"ש עם ניצחון שמשיב אותה למקום החמישי ושומר על פער 10 הנקודות מהפסגה.

ברק בכר פרגן לשחקניו על המהפך ואמר: "בניגוד לשבוע שעבר שספגנו, התפרקנו ונראינו כמו כלום, שיחקנו מסודר, הגענו למצבים והצלחנו להבקיע ולהפוך את התוצאה מול קבוצה מסוכנת. לעשות שינויים ולנסות להשוות הייתה המטרה קודם כל כי ספגנו בדקה כואבת, אבל הפעם עשינו דברים אחרת, שיחקנו מסודר וגם הבקענו שערים יפים".


"עשינו דברים אחרת, שיחקנו מסודר וגם הבקענו שערים יפים" (דני מרון)


השוני מההפסד לנתניה
: "אנחנו עובדים בצורה אינטנסיבית כדי לעבוד על הדברים הטובים והפחות טובים. אני שמח שדברים נעשו בצורה טובה יותר מבשבוע שעבר, זו החכמה – ללמוד מהדברים הטובים ומהפחות הטובים".

הפער ממכבי תל אביב: "זה פער גדול, 10 או 13, ואם נסתכל רחוק מדי לא נגיע לשום מקום. עלינו להסתכל על המכשול הבא וללכת צעד אחר צעד כדי להתקדם. כרגע עלינו להשתפר לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ולצאת לפגרה עם שלוש נקודות. אם נעשה את הדברים נכונים ונייצר תוצאות ורצף, נוכל להסתכל קדימה".

מעמדו של בן שהר: "גם פסלו לו גול חוקי בשבוע שעבר. היה לו משחק טוב, הוא עובד ונראה חד ואם הוא בכושר טוב אז שישחק, יבקיע ויעזור לקבוצה".


"עובד, נראה חד ושימשיך לשחק, להבקיע ולעזור"

עד כמה טרנר עוזר להם: "זו עובדה שלא כבשנו הרבה בחוץ ולא עשינו תוצאות טובות. טרנר זה כוח, אבל כדי להתברג גבוה נצטרך לנצח גם בחוץ. נעבוד על כך מנטלית ונעשה את זה".

גם בן שהר אמר דברים דומים: "הגענו בפער די גדול, אבל קודם כל עלינו להסתכל על עצמנו ולעשות את העבודה. היום עשינו את זה והיה מאוד קשה. עלינו להתמודד עם קשיים ועשינו את זה בדרך לניצחון מאוד חשוב אחרי פיגור, זה חשוב להמשך הדרך שהראינו אופי".

על הפער מהפסגה: "זה לא סוד שפתחנו לא טוב את העונה ועכשיו יש לנו הזדמנות לתקן ממשחק למשחק. אנחנו לא צריכים להסתכל רחוק מדי, יש עוד הרבה נקודות בקופה, שחקנים טובים וצוות טוב וכשאתה נותן זה בסוף משתלם. ידענו לנצח את המשחק הזה ועכשיו נסתכל על השבוע הבא".

יכולתו במשחקים האחרונים: "אני מתאמן קשה ועובד קשה כדי לעזור לקבוצה ולנצל את המצבים. היום באמת שיחקנו טוב והשקענו, ונכון שיש תקופות שפחות הולך ולא תמיד תראו מאיתנו תצוגות. זה לא קל אחרי שלוש אליפויות, אבל אנחנו מנסים לעשות הכל כדי לשמח את הקהל ואותנו. אנחנו כדורגלנים ואנחנו באים לעבוד – זה לא קל לא כי יש שובע, אלא כי צריך לשאוף להיות בטופ ואנחנו מתמודדים עם הקשיים בצורה טובה. הניצחון הזה יוציא אותנו לתקופה טובה". 


בן שהר. הבעיה היא לא שובע (דני מרון)

אם ב"ש תיאבק על האליפות: "ברור שאנחנו צריכים, אבל אנחנו לא מסתכלים על זה, אלא על המשחק הבא מול בית"ר ירושלים. גם היריבות שלנו ימעדו מתישהו ואנחנו נצטרך לעשות את העבודה שלנו".

הפועל תל אביב מנגד מפסידה מחזור שני ברציפות אחרי שכבר עלתה ליתרון והמאמן קובי רפואה הבהיר: "זה עובדתי שניצחנו פעם אחת בתשעה מחזורים. היינו נאיביים ב-20 הדקות האחרונות, המשחק היה אצלנו ביד ושוב ברח לנו. היינו שווים הרבה יותר, אבל בתוצאה הסופית ב"ש ניצחה. זה מאכזב כי היינו במשחק, עמדנו טוב והגענו למצבים, אבל הייתה לנו נפילה מנטלית שאסור שתקרה והיה לנו איבוד כדור שטותי שהסתיים בפנדל שאתם תגידו אם היה".

על כך ששוב הם מאבדים כדור, מאבדים יתרון ומפסידים: "אני לא מאשים אף אחד, אבל זה היה איבוד שטותי. האחריות היא עליי ואני יודע את זה, אבל אין לנו הרב הברירות אלא להמשיך קדימה. יכול להיות שב-20 הדקות האחרונות נפלנו מנטלית וגם אחרי ה-1:1היינו צריכים להמשיך לשחק ושחקנים איבדו מעט מהביטחון. אין לנו מה לתרץ".


רפואה מנסה להבין מבר נתן את השריקה (דני מרון)

אם בכוונתו להתפטר: "אם לא הייתי מאמין בקבוצה, לא הייתה ממושמעת טקטית, משחקת טוב ומגיעה למצבים, ברור שהיתי מחזיר את המפתחות. זה כרגע לא המצב. השחקנים רוצים ונצטרך לעבוד יותר קשה. נתאושש מהמשחק הזה ונעשה את ההכנה הכי טובה לרעננה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי