יעקב שחר ייפגש בימים הקרובים עם גוטמן ועם רוני לוי

יעקב שחר
יעקב שחר | צילום: ערן לוף

במכבי חיפה מתכוננים למשחק מול בית"ר ירושלים, אבל הבעלים כבר מחפש את מחליף את רוטן וינסה לשמוע משני המועמדים את משנתם. ההרכב שניצח בשבוע שעבר יפתח גם הערב

(גודל טקסט)

דריכות גדולה בקרב שחקני מכבי חיפה לקראת המשחק הערב (שני) מול בית"ר ירושלים. השחקנים והצוות המקצועי והניהולי רוצים להשיג ניצחון שני ברציפות שגם יקפיץ מספר מקומות בצמרת וגם ייתן רוח גבית לקהל הגדול שצפוי להגיע לאצטדיון "סמי עופר". "אנחנו צריכים את הקהל איתנו ברגעים האלה ורק ניצחון יוביל אותנו ביחד", אמרו בחיפה.


במועדון כלל לא עוסקים במשרת המאמן הבא ומנסים להתרכז במשחק מול בית"ר, אבל מתחת לפני השטח ממשיך הבעלים יעקב שחר להתייעץ עם מקורביו לגבי היורש של פרד רוטן שהתפטר בשבוע שעבר. שני השמות הבולטים הם רוני לוי ואלי גוטמן ובימים הקרובים יתנהלו שיחות עם השניים, אבל לא מן הנמנע כי ההחלטה תתקבל רק בשבוע הבא כאשר תצא הליגה לפגרה. "שחר לא יקבל החלטה פזיזה ולא מן הנמנע שירצה להיפגש מספר פעמים עם מועמדים בכדי לשמוע על תוכנית עבודה להבראת הקבוצה" אמרו בכרמל.


בנוסף ציינו במועדון הירוק כי רק המאמן החדש יקבל החלטות לגבי עתידם של עוזר המאמן רוב מאס ומאמן השוערים ארנו וואן זוואם. "אף אחד מהשניים לא ביקש לעזוב בשלב זה ואם המאמן החדש ירצה בהם, הם יישארו", אמרו בחיפה. השחקנים אגב, הופתעו מכך שמאס מונה כמאמן ראשי ואף הבהירו כי היה נכון לתת את התפקיד דווקא לאיתי מרדכי, שמחובר לרוב השחקנים הישראליים בקבוצה בעקבות העובדה שאימן את רובם גם בקבוצת הנוער של המועדון.



הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, איעד חבשי, רז מאיר, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, שלומי אזולאי, מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה ושון וייסמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי