"כמה חיכינו לניצחון כזה, כבר שכחנו איך חוגגים"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | ערן לוף

בבית"ר ירושלים היו מאושרים לאחר הניצחון 1:2 על מכבי חיפה: "מילת המפתח היא המשכיות". קלינגר זכה למחמאות, גם מאור בוזגלו: "מחצית שהזכירה את ימיו הגדולים". וגם: שטקוס עשוי להצטרף, המועדון יעמוד לדין

(גודל טקסט)

הניצחון הגדול שהשיגו שחקני בית"ר ירושלים, 1:2 נגד מכבי חיפה המפורקת אמש (שני) בסמי עופר, שחרר המון לחץ בתוך המועדון ולפחות על פי תמונות השמחה והריקודים מתוך חדר ההלבשה של הקבוצה בסיום אפשר היה להרגיש כמה התגעגעו בבית"ר לתחושה של אחרי ניצחון. מעבר לשלוש הנקודות היקרות שחילצו את הצהובים-שחורים מהמקום האחרון, זה היה ניצחון חוץ ראשון העונה של בית"ר וגם הפעם הראשונה שהקבוצה חוזרת מפיגור ורושמת מהפך. במחזור הבא תארח בית"ר את הפועל באר שבע ובמועדון מאמינים שאצטדיון טדי צפוי להיות מלא, כאשר מכירת הכרטיסים להתמודדות המסקרנת נפתחה כבר הבוקר. בינתיים, במועדון סימנו את השוער הליטאי ארנסטס שטקוס מהפועל חיפה כרכש המרכזי לחודש ינואר הקרוב. שטקוס מסיים חוזה בתום העונה ולכן אפשר לנהל איתו משא ומתן כבר מחלון ההעברות הנוכחי והבעלים משה חוגג צפוי לפנות אליו במטרה להביאו לבית"ר עוד העונה.

זו היתה פתיחה נהדרת עבור המאמן החדש ניר קלינגר, שידע לעשות את ההתאמות הנכונות אחרי מחצית ראשונה רעה, שינה את המערך בחזרה לארבעה שחקני הגנה ובעיקר פגע בינגו עם שני החילופים של מאור בוזגלו ואור אינברום, שכבשו שערים גדולים וניצחו את המשחק עבור בית"ר.

"וואו כמה חיכינו למשחק כזה, לניצחון כזה, להרגשה הזאת, כבר שכחנו איך חוגגים", אמר גורם במועדון בסיום המשחק, "יש עוד הרבה עבודה והרבה מה לשפר, אבל בחצי השני סוף סוף ראו את הפוטנציאל העצום שיש בקבוצה הזו. זה ניצחון מאוד משמעותי ואנחנו שמחים שעצרנו את כדור השלג שהתחיל בשבועות האחרונים. השחקנים הוכיחו המון אופי, אחרי תבוסה של 1:5 במחזור הקודם. לחזור מפיגור במשחק חוץ קשה, זה נותן אופטימיות לקראת ההמשך, אבל עכשיו מילת המפתח תהיה המשכיות", הוסיף הגורם.

שחקני בית
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. "סוף סוף ראו את הפוטנציאל שיש בקבוצה" (ערן לוף)

מעבר למחמאות הרבות שקיבל המאמן קלינגר, זכו גם צמד הכובשים, מאור בוזגלו ואור אינברום, להרבה מילים חמות ופרגונים. "ידענו למה אנחנו מחכים לחזרה של מאור, זה שחקן שמסוגל להרים קבוצה שלמה. ראינו ניצוצות באשדוד ואתמול זו כבר היתה מחצית שהזכירה את הימים הגדולים שלו", אמרו בבית"ר.

שניים נוספים שהיו מצויינים אתמול וקיבלו הרבה מחמאות בסיום הם טל כחילה הבלם, שהציג כהרגלו משחק הקרבה גדול בחלק ההגנתי וגם מיקי סירושטיין, שהתחיל כבלם והוסט בחצי השני לקישור האחורי. סירושטיין שיחק למעשה בתפקידו המקורי בקישור ולצד פעולות הגנתיות טובות הוסיף גם בישול מצוין לאור אינברום שקבע מהפך. הקשר ערן לוי שפתח בהרכב הוחלף אמנם במחצית השנייה, אך הרבה לעודד את חבריו מהספסל ובסיום נראה חוגג בטירוף, גם על כר הדשא וגם בחדר ההלבשה. לוי עבר תקופה לא קלה תחת המאמן הקודם גיא לוזון, וכעת נראה שיקבל קרדיט מחודש אצל קלינגר.

הקשר דן איינבינדר, שהחמיץ את המשחק אמש בגלל הרחקה, ישוב לסגל למשחק הקרוב נגד באר שבע. בנוסף, תובע ההתאחדות לכדורגל הודיע כי יעמיד את המועדון לדין בעקבות הדלקת ארבע אבוקות ביציע אוהדי הקבוצה מול מכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי