מכבי נתניה בודקת אפשרות יציאה למחנה מקוצר נוסף

דראפיץ' וברדה
דראפיץ' וברדה | אודי ציטיאט

ההצלחה במחנה בקיבוץ שניר עשתה את שלה והקבוצה עשויה לצאת לעוד מספר ימים לאחר פגרת הנבחרות. הקשר ההתקפי ווסלי בראגה מסנטה קרוז הברזילאית הוחתם בקבוצת הנוער, במועדון מתכוננים ליריבה מליגה ב' בגביע

(גודל טקסט)

מכבי נתניה נמצאת בתקופה מצויינת ולאחר פתיחת העונה הרעה שחוותה הקבוצה, בשלושת המשחקים האחרונים היא רושמת שלושה ניצחונות רצופים שהציבו אותה בעמדה מצויינת להתברגות בפלייאוף העליון.

בינתיים, ולאחר מחנה האימונים המוצלח שנערך בקיבוץ שניר שבצפון לפני שלושה שבועות, בקבוצה בודקים בימים האחרונים את האופציה לצאת למחנה נוסף לאחר פגרת הנבחרות ולקראת מחזור הליגה שלאחר הפגרה. נכון לרגע זה העניין אינו סגור, אך אם לא תהיינה הפתעות מיוחדות הקבוצה תצא למחנה המדובר.

לצד הצלחתה של קבוצת הבוגרים, במועדון עובדים גם על שדרוג לקבוצת הנוער והבוקר חתם בקבוצה הקשר ההתקפי ווסלי בראגה. בראגה שיחק בשנים האחרונות בקבוצת סנטה קרוז הברזילאית, אשר מגיעה ממחוז רסיפה שבברזיל. בראגה מסומן כשחקן שיכול להוות פוטנציאל עתידי לקבוצת הבוגרים, אך בטווח המיידי הוא יסייע לקבוצת הנוער שבתקופה האחרונה נמצאת בתקופה פחות טובה.

דראפיץ' וברדה. רוצים עוד מחנה אימונים (אודי ציטיאט)
דראפיץ' וברדה. רוצים עוד מחנה אימונים (אודי ציטיאט)

בקבוצה קיבלו בסיפוק את הגרלת הגביע שנערכה אתמול (שני) בה נקבע כי יארחו את מ.ס דבוריה, הסינדרלה מליגה ב', אך מנגד הבהירו כי לא ניתן לזלזל באף יריבה: "לדבוריה יש את וויאם עמאשה, שחקן שעשה דבר או שניים בכדורגל הישראלי, ככה שאסור לבוא שאננים למשחק מהסוג הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי