יעקב בוזגלו: "כל רגע שמאור על המגרש ובריא אתה אומר וואו"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

אביו של קשר בית"ר ירושלים התראיין ל-103FM והתייחס לחזרת בנו למגרשים: "לפחד זה דבר אנושי, הוא כבר עבר את זה". השער: "מלאכת מחשבת, עובד על זה כל יום". המשחק נגד ב"ש: "כרגע נקודות יותר חשובות מהכל"

(גודל טקסט)

מאור בוזגלו כבש אתמול (שני) מבעיטה חופשית נהדרת את שער השיוויון של בית"ר ירושלים נגד מכבי חיפה, והיה אחראי למהפך 1:2 של קבוצתו. אביו יעקב בוזגלו התראיין היום לתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לשער של בנו: "שמחתי כמו תמיד. האמת שלפני שהכדור נבעט אמרתי שייכנס. אין גול שאין בו טעות, אבל היה פה תרגיל יוצא מן הכלל כשהיו הרבה שחקנים בחומה. לחיימוב לא היה סיכוי לראות את הכדור בכלל וזאת מלאכת מחשבת של מאור. זה דבר שהוא עובד עליו כל יום".

אם הוא חושש מפציעה חוזרת: "אני נשאל על זה הרבה. מצער אותי שמעלים דבר כזה. יש אדם שלא פוחד? כל אדם ושחקן צריך לפחד כל הזמן. זה דבר אנושי וטבעי. הפחד הוא חלק מהמשחק. אני יושב עם מאור כמנטור ומסביר לו שלמרות הפחדים, הוא יכול לשחק ושיעשה גם מה שהראש שלך אומר. הוא כבר עבר את זה וברגע שאתה עובר את זה פעם אחת או פעמיים, מטבע הדברים אתה פחות מפחד. כדי להתגבר על פחד צריך להיכנס לפחד גדול יותר".

האם מאור יחזור לעצמו: "לדעתי יותר. לא הייתה לו פציעה כפולה. זו אותה פציעה שחזרה על עצמה בגלל טיפול שגוי. מאמין שיחזור עוד שבועיים-שלושה. עד עכשיו שיחק במצטבר כמעט משחק שלם, שזה לא מספיק. אתמול הוא קיבל 45 דקות שזה הרבה. אין לו כושר משחק ואי אפשר לקנות את זה במכולת. זה צריך להיות בהדרגה".


מאור בוזגלו. "שישחק, אבל יעשה מה שהראש אומר לו" (ערן לוף)

איך הוא מרגיש לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע: "היום אתה מגיע למסקנה שאחרי כל כך הרבה שנים בכדורגל ובטח אחרי כל הפציעות, כל דקה שמאור על המגרש ובריא אתה אומר 'וואו'. אתה נהנה מכל רגע, אז זה לא מעניין. גם בטבלה אנחנו מתחת לקו האדום, להביא נקודות זה יותר חשוב מכל דבר אחר. אחר כך אפשר לשחק הרבה יותר טוב כי היום יש לחץ שגם פוגע".

ההצעה ממכבי חיפה: "לגיטימי שאני אדרוש מה שאני רוצה כמו שזכותה של מכבי חיפה לא להסכים. הוא קיבל 25 אחוזים מההסכם שחתם עליו שנה קודם כשהגיע פצוע בצורה הרבה יותר קשה. כשאתה מקבל הצעה ממועדון אתה מחפש שיכבדו אותך קצת. ההסכם התבטל בפציעה של מאור, מאותו רגע מאור לא קיבל אגורה אחת. אפילו את שכר הדירה הוא שילם מכספו. ועדיין מכבי חיפה השתמשה במאור שהמשיך להגיע לאימונים, לקהל ולייצג את הקבוצה לאורך כל העונה עד כמעט לסיומה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי