צחי גיגי סובל מכאבי גב, בספק למכבי נתניה

צחי גיגי
צחי גיגי | דני מרון

שוער מכבי פתח תקווה לא הצליח להתאמן ביומיים האחרונים, גינזבורג בכוננות. בניון צפוי לחזור להרכב. מרסיאל ואלקיים כשירים. שחקנים בקבוצה: "זה משחק העונה מבחינתנו"

(גודל טקסט)

לאחר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, מכבי פתח תקווה תצא ביום שבת (16:00, שידור ישיר בספורט4) למשחק חוץ לא קל מול הקבוצה בכושר הכי טוב בליגה, מכבי נתניה, שמגיעה למשחק עם שלושה ניצחונות רצופים. בפתח תקווה מאוד רוצים להתאושש מהתקופה הרעה, כאשר הפסד משמעותו פער של שש נקודות מהפלייאוף עליון, דבר ממנו מאוד חוששים במועדון. "זה משחק העונה מבחינתנו, אין ממנו דרך חזרה. אם נפסיד, אנחנו עלולים ללכת לעוד עונה בינונית", אמרו שחקנים בקבוצה.

המאמן אלישע לוי טרם קיים אסיפה לחניכיו וצפוי לעשות זאת מחר לפני האימון המסכם, אך בפן המקצועי, מי שהדאיג את הצוות המקצועי הוא השוער צחי גיגי, שסובל מכאבים בגבו עקב שריר תפוס ולא הצליח להתאמן ביומיים האחרונים. גיגי ינסה להתאמן מחר באימון המסכם ובהתאם לכך ייקבע מצבו לקראת המשחק, אך בכל אופן סיפר לחבריו כי הוא לא ירצה לוותר על משחק שכזה. אם לא יפתח, יוסי גינזבורג נמצא בכוננות.

למרות התוצאות הפחות טובות, לפחות על פי התרגול, המאמן לא צפוי לבצע שינויים רבים בהרכב, כאשר שינוי אחד שכן תורגל הוא הצבתו של יוסי בניון בחוליית הקישור במקומו של מוחמד סרסור וחזרתו של גידי קאניוק למרכז הקישור. בגזרת הפצועים, לידור כהן יחכה לפגרה ואז צפוי לעבור סדרת זריקות זכר לפציעתו באיזור הבטן התחתונה, אך יהיה בסגל. עודד אלקיים וז'והאן מרסיאל החלימו מפציעותיהם וקיימו השבוע אימונים מלאים, אך מעניין יהיה לראות האם ייכללו בסגל.


גיגי. בספק לנתניה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי