אשדוד מציעה למכבי ת"א טרייד תמורת קינדה וג'ראפי

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי. ימשיך על הספסל? | דני מרון

שוינפלד, חוזז וקארצב מבוקשים במספר קבוצות ועשויים לעזוב את הקבוצה בינואר, כשהקבוצה הדרומית מעוניינת בשניים מתוכם. לקראת ק"ש איביץ' מתלבט בין פיבן לאמאדור, בין דסה לקנדיל ובין עטר לאופואדו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות למשחק ביום ראשון בצפון נגד עירוני קריית שמונה והקולות העולים ממתחם האימונים בקריית שלום טוענים, כמו מאז המחזור הראשון נגד מכבי חיפה, כי מדובר במשחק הקשה ביותר עד עכשיו. המאמן ולדימיר איביץ' מתלבט בשלוש עמדות בהרכב הפותח והאימון המסכם מחר (שבת) עשוי להכריע בעמדת המגן הימני בין אלי דסה שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים בשל פציעה בבוהן רגלו ובמקומו שיחק היטב מאור קנדיל. דסה זומן לסגל נבחרת ישראל ובימים האחרונים השלים את כל האימונים.

הבלם ז'איר אמאדור, שלא שיחק גם הוא במשחקי הקבוצה האחרונים והוחלף בהצלחה מלאה על ידי שחר פיבן מגלה יכולת טובה באימונים, ויהיה קשה לצוות המקצועי להמשיך להותיר אותו על ספסל המחליפים. עמדה שלישית בה איביץ' מתלבט היא בהתקפה בין צ'יקו אופואדו ואלירן עטר שנכנס במשחק האחרון נגד בני סכנין כמחליף וגילה יכולת טובה וגם כבש גול נהדר מכדור חופשי.

לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר מספר מועדונים בהם הפועל חיפה, הפועל רעננה, מ.ס. אשדוד ובית"ר ירושלים מגלים עניין במספר שחקנים של הצהובים, כשהבולטים ובעלי הסיכוי הגבוה לביצוע מהלך מולם הם מתן חוזז, עדן קארצב וארון שוינפלד כשבאשדוד מוכנים לעסקה בה מכבי תל אביב תקבל רק בסיום העונה את גדי קינדה ויואב ג'ראפי, כשאת הדרך ההפוכה יעשו כבר בינואר שניים מתוך השלושה, עסקה בה תקבל אשדוד גם סכום כספי שייקבע מראש בסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי