חיים סילבס: "מבטיח שגם למכבי תל אביב יהיה קשה"

חיים סילבס
חיים סילבס | ערן לוף

המאמן בטוח ביכולת של קבוצתו לקראת המשחק מול הצהובים: "אנחנו בכושר טוב ומאוד מאמינים בעצמנו" ומתלבט בין המערך הרגיל למעובה יותר עם שלושה שחקני הגנה. גרסיה ושפונגין הפצועים בחוץ, אחמדי ואבוחצירה בחוד

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה תנסה להמשיך את הכושר הטוב שלה לאחרונה כשתארח מחר (ראשון) את המוליכה מכבי תל אביב (20:00, שידור ישיר בספרט4) ותנסה לתקוע יתד בחלק העליון של הטבלה. הצפוניים מגיעים להתמודדות אחרי שני נצחונות רצופים ושלושה משחקים בסך הכל ללא הפסד.

המאמן חיים סילבס מתלבט בין מערך רגיל של ארבעה שחקני הגנה לבין מערך מעובה יותר הגנתית של שלושה בלמים על חשבון שחקן התקפה נוסף. סילבס יחסר את החלוץ לוי גרסיה, שסובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי ויחזור לשחק רק אחרי פגרת הנבחרת. גם יובל שפונגין, שאינו כשיר במאת האחוזים, נמצא בספק למשחק.

"אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק סופר קשה", אמר המאמן סילבס לקראת המשחק. "נגיע צנועים, עם רצון עז לנצח את המשחק. נתכונן כמו שצריך ונגיע מוכנים במאה אחוז. יהיה לנו משחק לא קל אך אני מבטיח שגם למכבי תל אביב יהיה קשה". במהלך השבוע הוציאה הקבוצה קמפיין מיוחד ברשתות החברתיות, שנקרא "שומרים על הבית", וקראה לאוהדים להגיע ולתמוך בשחקנים.

המאמן סילבס התייחס גם לתחושות לקראת המשחק והוסיף: "התחושה בקרית שמונה מיוחדת לקראת המשחק, והאווירה תהיה ססגונית ותוססת ביציעים ואני מניח שכולם פה בעיר התגעגעו למשחקים מהסוג הזה. האצטדיון יהיה מלא, ואני מרגיש את הרוח הגבית של הקהל ברחוב שרוצה לדחוף את הקבוצה. אנחנו צריכים לנצל את זה ולדעת לשמור על הבית, אפילו שזה משחק נגד מכבי תל אביב, שבשלב זה היא הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב בליגה. גם אנחנו נמצאים בכושר טוב, מבחינת תוצאות ומבחינת היכולת ואנחנו מאוד מאמינים בעצמנו".

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, איאד אבו עביד, מרכוס דיניז, חורחה מורסיו (מוחמד שכר), עידן נחמיאס, חגי גולדנברג (אורי מגבו), וובה בראון, סמואל בראון, עדן שמיר, ואלון אחמדי, יואל אבוחצירא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי