צפו בתקציר: שער ביזארי של חביב חביבו סידר למכבי פתח תקווה 0:1 דרמטי בנתניה

חביב חביבו עם גידי קאניוק
חביב חביבו עם גידי קאניוק | דני מרון

החלוץ בדק מה שלומו של לידור כהן שנפצע וניצל טעות איומה של דני עמוס שהעניקה לאלישע לוי ניצחון ליגה ראשון אחרי חמישה משחקים. ויקי כחלון הורחק (90) והרצף של דראפיץ' וברדה נקטע

(גודל טקסט)

שער ביזארי של חביב חביבו בדקה ה-88 סידר למכבי פתח תקווה הערב (שבת) 0:1 דרמטי בנתניה. החלוץ, שצריך היה לספוג כרטיס אדום כבר בדקה השנייה לאחר עבירה מכוערת ללא כדור, טיפל בלידור כהן שהיה פצוע ליד קו השער וניצל את מיקומו כדי לדחוק מקרוב כדור רוחב שדני עמוס שמט ברשלנות.


כאמור, המשחק נפתח עם טעות קשה של איתן שמואלביץ'. חביבו שלח מרפק מכוער לפניו של דודי תירם, אך השופט התעלם והמארחת קופחה. נתניה הייתה טובה יותר לאורך מרבית דקות המשחק, אך שתי דקות לסיום היא ספגה את השער הכי משונה שנכבש העונה בליגת העל. לאחר הגול, הבחורים של דראפיץ' וברדה נשברו ו-ויקי כחלון ראה כרטיס לאחר שפגע בחביבו.


מכבי פתח תקווה סיימה רצף ארוך ומאכזב של חמישה משחקים ללא ניצחון וטיפסה זמנית למקום השישי. אחרי הפגרה, החבורה של אלישע לוי תארח את מכבי תל אביב החזקה. מנגד, מכבי נתניה נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים וירדה למקום השביעי. במחזור הבא היא תצא למשחק חוץ מול הפועל תל אביב.




גיא מלמד עם מנור סולומון (דני מרון)


הרכבים:
מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, דודי תירם, טים הויבך, ג'ונתן בורנשטיין, ניקו אולסק, עלי מוחמד, מוטי ברשצקי (דידיה קוגבניה 74), גבי קניקובסקי, שובל גוזלן (יונס מלדה 59), גיא מלמד.


מכבי פתח תקווה: יוסי גינזבורג, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עומר דנינו, גל שיש, רומריו פירס (לידור כהן 71), דידייה ברוסו, גידי קאניוק (לירן רוטמן 80), מנור סולומון, יוסי בניון (מוחמד סרסור 62), חביב חביבו.


מהלך המשחק
דקה 1: איתן שמואלביץ' הוציא לדרך את ההתמודדות בנתניה לעיני 5,850 צופים.


דקה 3: חביב חביבו שלח מרפק לעבר פניו של דודי תירם, אך איתן שמואלביץ' פספס את המקרה.


דקה 8: ג'ונתן בורנשטיין הגביה לגוזלן שנגח מחוץ למסגרת.



חביב חביבו עם ניקו אולסק וגבי קניקובסקי (דני מרון)


דקה 23: עלי מוחמד ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, אך הוא בעט חלש מאוד אל מרכז השער.


דקה 26: מנור סולומון כדרר אל עבר האגף הימני והעביר כדור רוחב אל גידי קאניוק שבעט למרכז הרחבה ודני עמוס הצליח להדוף לקרן.


דקה 35: מצב כפול לשתי הקבוצות. חביב חביבו העביר כדור רוחב אל גידי קאניוק שהיה במצב כיבוש וודאי אך דני עמוס הצליח להפוך את הכדור. מיד לאחר מכן עלי מוחמד השתלט על הכדור ומסר כדור עומק נפלא לאורך 50 מטרים אל מלמד, החלוץ היה במצב של אחד על אחד ולא הצליח לפגוש את המסגרת.



גידי קאניוק (דני מרון)


דקה 39: רומאריו פירס השתלט על הכדור מחוץ לרחבה אחרי כדור קרן של מכבי פתח תקווה, בעט בעוצה למרכז השער ודני עמוס במחצית נפלאה, הדף לקרן נוספת.


דקה 75: לידור כהן המחליף יצא להתקפה מתפרצת אחרי כדור קרן של מכבי נתניה, עבר שני שחקנים ומסר כדור נפלא אל מנור סולומון והקשר החמיץ ברשלנות מול דני עמוס.


דקה 83: דידיה קוגבניה המחליף נכנס לרחבה ומסר אחורה אל גבי קניקובסקי שפספס מעט את המסגרת.


דקה 88: מכבי פתח תקווה עלתה ל-0:1: סולומון כדרר באגף ימין ומסר אל מרכז הרחבה, עמוס הדף ברשלנות וחביב חביבו שבדק לשלומו של לידור כהן שנפצע ניצל את השגיאה ודייק מול הרשת. שער מאוד חריג של מכבי פתח תקווה.



חביב חביבו כבש את השער הביזארי של העונה. (דני מרון)


דקה 90: ויקי כחלון שלח מרפק לעבר חביבו וקיבל כרטיס אדום.


ויקי כחלון המורחק עם עלי מוחמד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי