רפואה: "לא מתכוון להרים ידיים, הפועל ת"א קבוצה מצוינת"

הפועל תל אביב
הפועל תל אביב | עדי אבישי

המאמן לא הוריד את הראש אחרי ה-0:0 המאכזב מול הפועל רעננה: "אני מתוסכל, אבל זה בסך הכל המחזור ה-10 והמטרות שלנו הן גבוהות". מנחם קורצקי כעס: "אני לא מרוצה מהתוצאה ולא מהיכולת"

(גודל טקסט)

העונה הקשה של הפועל תל אביב נמשכה הערב (שבת) כשהאדומים סיימו ב-0:0 מאכזב באצטדיון המושבה מול הפועל רעננה. החבורה של קובי רפואה כבר עם שמונה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ובמאזנה חמישה שערי זכות בלבד בעשרה משחקים.

רפואה אמר בסיום: "עצרנו את רצף ההפסדים? אנחנו רוצים לנצח ושום דבר אחר לא בא בחשבון. עשינו את כל מה שאנחנו יכולים. זו תקופה לא פשוטה ונצטרך לעבור אותה. ייאוש? זה לא בכיוון בכלל. זה מתסכל כי אנחנו רוצים ועושים הכל, וזה לא הולך. זו תקופה כזו, אבל אני האחרון שארים ידיים".

ירידת ליגה: "הפועל תל אביב קבוצה טובה. נכון שאנחנו בתחתית, אבל זה בסך הכל המחזור ה-10. יש כאן קבוצה מצוינת והמטרות שלנו הן הרבה מעבר לזה. אנחנו רוצים לנצח כל הזמן ומשחקים בשביל זה. אנחנו עושים הכל, אבל יש תקופות כאלה שנמשכות. אנחנו רוצים לעצור את זה ולנצח. האוהדים תומכים ולא מפסיקים לעודד ואנחנו רוצים לעצור את זה גם עבורם וגם עבורנו".

מנחם קורצקי סיכם: "לא מרוצה מהתוצאה ולא מהיכולת. היינו צריכים לשחק הרבה יותר טוב, אני מאוד מאוכזב וזו לא תוצאה סבירה עבורנו". על שניר שוקר שהורחק: "זה היה מעשה לא אחראי וחבל כי הוא שחקן חשוב מאוד עבור הפועל רעננה".


שמונה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון להפועל תל אביב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי