האם חוגג יפגע הערב בחלום האליפות הרביעית של ברקת?

דן איינבינדר, עידן ורד
דן איינבינדר, עידן ורד | ערן לוף

לא פחות מחמישה שחקנים יתמודדו הערב ב-21:00 בטדי מול קבוצתם הקודמת - לא כולל המספר הנוסף בוזגלו. וזה עוד לפני שדיברנו על מערכת היחסים המורכבת בין הבעלים

(גודל טקסט)

בעידן שסמלים יש על רק על מכוניות ומכונות כביסה, הפסקנו להרים גבה כל אימת ש"סמלים" עוברים מקבוצה לקבוצה. הערב (ראשון ב-21:00) בטדי יישברו שיאים חדשים של חציית כבישים ומחיקת סמלילים, כאשר חמישה שחקנים יתמודדו מול קבוצתם הקודמת. המספר הנוסף, מאור בוזגלו, בטח מתכנן איך לא לחגוג מול האקסית,כפי שעשה אחרי שהכניע את מכבי חיפה בכדור חופשי מהאגדות.

משה חוגג, עד לאחרונה אוהד מושבע של האדומים, יארח את אלונה ברקת, עליה סיפר שהיא מקור השראה בשבילו. במקור, אלונה כמעט רכשה את מכבי תל אביב, אבל מאז שתקעה יתד בבירת הנגב היא פיתחה מומחיות בהפרחת השממה. היא חותרת לעוד ועוד הישגים, מעורבת בכל נימי נפשה במתרחש בממלכתה. שלושה תארי רצופים משביעים אותה כפי שהקומץ משביע את הארי, או הלביאה במקרה שלה. היא משתוקקת לעוד אליפות, ארנקה פתוח לרווחה והיא לא עושה חשבון לכסף, בדרך לעבר במות השמחה.

אלונה ברקת תעשה ה-כ-ל, בגבולות המותר כמובן, כדי להניף עוד צלחת. הפער ממכבי ת"א דווקא מדרבן אותה לנפץ עוד תקרת זכוכית, ומי שיעמוד בדרך עלול להיפגע מהרסיסים. בטוח שדודו גורש (או איתמר ניצן), דוד קלטינס ומיקי סירושטיין נכנסו לכוננות ספיגה. גם משה חוגג, תהיו בטוחים, יוזמן לחגיגות ההנפה מול רחבת העירייה, אם באר שבע תכה שוב בסלע.

 

לעולם לא נדע מה הטיפים שאלונה העניקה לספונסר הנלהב שלה לשעבר, לפני שצירף את גורש, שמואל שיימן ודן איינבינדר לבית וגן. את הדרך ההפוכה עשו חן עזרא ואריק סאבו, והרי לכם חמישה שחקנים בכירים שמועמדים לקבל הערב זרי פרחים. שיימן יראה מולו את מיחאי קורהוט שחזר מהכפור, איינבינדר אולי יסתכל לסאבו בלבן שבעיניים. וגורש? הוא יעיף מבט לעבר אריאל הרוש, שמשך מידיו את כפפות האלופה והנבחרת.


לעולם לא נדע מה הטיפים שאלונה העניקה לחוגג (הפועל באר שבע)

יותר מחמש וחצי שנים חלפו מאז שבית"ר ירושלים ניצחה בפעם האחרונה את הפועל באר שבע, ולמרות הניצחון על מכבי חיפה לפני שבוע טובים סיכוייה להמשיך להתרפק על ה-13 באפריל 2013, גם אחרי המשחק הערב. אז אבי ריקן כבש את השער היחיד במשחק, שהתקיים באצטדיון על שם ארתור וסרמיל.

בשלוש האליפויות הרצופות שלה נהנתה באר שבע מהכנסת אורחים ירושלמית, וחבטה בבית"רים על בסיס קבוע. אריק סאבו, שכבש את שער השוויון ב-2:2 לפני שנה, וחן עזרא, שבישל לסילבסטרה את ה-1:1 בגומלין, עברו לצד האדום. סאבו צפוי לפתוח הערב, עזרא ששיחק שש דקות במחזור הקודם, יחשוב איך לא להתקרר על הספסל. אגב, בימים כתיקונם ניב זריהן מחמם את הספסל לצד עזרא, אבל כשמגיע "יום ירושלים" הוא בדרך כלל מקבל מבכר כמה דקות ומתעלל באלילים של נומה ואביגיל.

מול החלק הקדמי הקטלני של באר שבע תיאלץ בית"ר לאלתר פתרונות יצירתיים. גורש עלול להיעדר בגלל פציעה וניצן יהיה מוכרח לתת את משחק חייו אם אין לו חשק להפוך לאדם הכי אומלל בטדי. איינבינדר מקווה להיות כשיר ובסביבתו יודעים לספר על ההכנה המנטלית שלו לקראת המשחק הטעון. "אין צורך להוכיח כלום להפועל ב"ש, שחקנים מקצוענים צריכים להוכיח לאוהדים ולבעלי הבית שלהם", אמר השחקן למקורביו, "הערב זה מבחן רציני עבורנו, יש להם המון כישרון מקדימה, אבל אנחנו מגיעים במומנטום חיובי וסומכים על תוכנית המשחק של ניר קלינגר".

על דרכו המפותלת של איינבינדר בשנתיים האחרונות, ועל התמודדותו עם אתגר האריזות והובלת הרהיטים, סיפרו חבריו: "הייתה לדן תקופה יפה בבאר שבע, והוא נפרד מכולם בצורה יפה. הוא נהנה מהעיר ומהאוהדים וזכה לנחת במשחקים וברשתות החברתיות. עד היום איינבינדר מקבל המון הודעות תמיכה מאוהדי באר שבע, חלק מהם עדיין מצטערים על עזיבתו. הם יודעים לרגש אותו, החבר'ה האלה".

ולא, לפי מקורביו של הקשר שעבר מצהוב לאדום, ומאדום לצהוב – אין לו אנרגיות שליליות כלפי מי שוויתר עליו. "כשהפועל ב"ש רצתה אותי היא שילמה משכורת יפה, כולם יודעים שעשיתי עונה טובה, אף אחד לא יכול לקחת ממני את התרומה לזכייה באליפות האחרונה", אמר הקשר לחבריו, "המשכתי הלאה, עשיתי את הבחירה המתבקשת בהתאם לסיטואציה". 


"עשיתי את הבחירה המתבקשת בהתאם לסיטואציה". איינבינדר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי