חשש בהפועל תל אביב לגבי דמארי, שעבר בדיקת MRI

עומר דמארי
עומר דמארי | אודי ציטיאט

הקפטן התלונן על כאבים מתמשכים בברך ונבדק הלילה בבית החולים, בקבוצה ממתינים לתוצאות. רפואה לאחר ה-0:0 נגד רעננה: "אנחנו לא מועמדים לירידה. שלטנו במשחק", רוב הפצועים יחזרו לאחר הפגרה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רשמה אתמול (שבת) אכזבה נוספת עם תוצאת תיקו 0:0 באצטדיון המושבה נגד הפועל רעננה. האדומים, כמו כל ליגת העל, ייצאו לפגרה בת שלושה שבועות בהם יפעלו ראשי המועדון להחזיר את הקבוצה למסלול. שרון ניסנוב אמר: "אנחנו יוצאים עכשיו לפגרה והיא תשנה את מצב הרוח, יהיה לנו מזל חדש כשנחזור להמשך העונה".

במקביל, בקבוצה עוקבים אחרי מצבו של הקפטן עומר דמארי, שעבר הלילה בדיקת MRI לאחר כאבים מתמשכים בברך. במועדון מקווים שהפציעה לא תהיה חמורה ותשבית אותו לתקופה ארוכה וכעת ממתינים לפיענוח תוצאות הבדיקה.

השחקנים יצאו לאחר דקות ארוכות בחדר ההלבשה, ובדרכם חלפו על פני שמונה שחקני הפועל רעננה שהיו באמצע תפילת ערבית של צאת השבת. השחקנים יצאו עם ראשים מורכנים ואמירה שהתוצאה, בה השיגו רק נקודה אחת, היא כמו תחושה של הפסד. "רעננה לא הייתה התקפית במשחק ולא היה מצידה ניסיון לנצח. אין הסבר מדוע הכדורים לא נכנסים לרשת". אמרו בקבוצה.

תוצאת התיקו 0:0 מספר חמש העונה קובעת עובדה כי רק ארבעה שחקנים כבשו לזכות הפועל מתחילת העונה, כאשר כל אחד מהם כבש שער בודד ושער נוסף היה עצמי. הפועל תל אביב תמתין היום ומחר למשחקי בית"ר ירושלים נגד הפועל באר שבע ובני סכנין נגד מ.ס. אשדוד כדי לגלות את מצבה בטבלה ביציאה לפגרה, כשניצחונות של ירושלים וסכנין יורידו את הקבוצה אל מתחת לקו האדום.

קובי רפואה.
קובי רפואה. "שלטנו במשחק אבל לא תרגמנו זאת לשערים" (עדי אבישי)

המאמן קובי רפואה אמר: "אנחנו לא מועמדים לירידה, המטרות שלנו שונות ממה שאתם חושבים". ואכן, למרות הנחיתה בתחתית וסדרה של משחקים מאז המחזור השני ללא ניצחון, במתחם חודורוב מאמינים שאחרי הפגרה יתחיל המסע לעבר הפלייאוף העליון. המאמן המשיך: "אני מתוסכל כי שלטנו במשחק ולא הצלחנו לתרגם זאת לשערים. זה לא תירוצים כי אין לי תשובות ועלינו עם כל הכלים ההתקפיים, שליטה בלי מספיק מצבים. לא תשמעו אותי מתרץ על שחקנים פצועים והתוצאות לא קשורות לפציעות. השחקנים הם בני אדם והם משתדלים, וגם קצת בלחץ, וברור ששליטה לא מביאה נקודות".

גורמים סביב הקבוצה טוענים כי היכולת של הקבוצה בעונת הליגה הלאומית הייתה טובה יותר והייתה קבוצה יצירתית יותר. "יש להבדיל בין הרמות של קבוצות הלאומית וליגת העל. אבל יש תחושה כי הקו ההתקפי עם חלוץ קדמי שמרתק אליו בלמים ומגנים ופותח מרחב לשחקני קו שני לא קיים היום. אין ספק שאחרי הפגרה נראה גם שינויים במערך ובשיטה ". כבר למשחק הבא נגד מכבי נתניה בחוץ יחזרו כל פצועי הקבוצה להרכב. אדי גוטליב חוזר בקצב אימונים טוב מההתערבות הרפואית בברכו, וגם אחמד עאבד (מתיחה) ופייסל מוליץ" (פגיעה בגב) ישנו את היכולת. ראשי המועדון בוטחים במאמן קובי רפואה וביכולת שלו לסיים את התקופה חסרת המזל ולהצעיד את המועדון למטרות שהוצבו בתחילת העונה.

על הספסל ישב אתמול השחקן הזר מגאנה עמנואל בואטנג שלא שותף עדיין העונה. בקבוצה ובצוות המקצועי ממתינים לשובו לכושר של הקשר רז כהן לו צופים שילוב שישפיע על המשחק כשיתחיל לשחק בהרכב. שלושת המשחקים בתחילת חודש דצמבר, שיסיימו את השליש הראשון של העונה נגד מכבי נתניה בחוץ, מכבי פתח תקווה בחוץ ומשחק בית נגד בית"ר ירושלים, יקבעו את דרך השינוי וחיזוק הקבוצה לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי