בחדרה כועסים על השיפוט: "אולי מפריע להם שאנחנו בצמרת"

לוסיו מתווכח עם פרדי פלומיין
לוסיו מתווכח עם פרדי פלומיין | ערן לוף

במועדון לא אהבו את השריקות של יפת ובמיוחד את ההרחקה של ניסו אביטן: "זה היה מוזר וחד צדדי". בקבוצה מתכוונים לערוך שיחה עם פלומין לגבי ינואר, חטיב יחזור לאימונים

(גודל טקסט)

אכזבה ובעיקר כעס בקרב אנשי הפועל חדרה לאחר ההפסד 2:1 אתמול (שבת) למכבי חיפה, שהיה ההפסד השני ברציפות של העולה החדשה. במועדון טוענים כי חלק מהשריקות, במיוחד במחצית הראשונה, היו חד צדדיות וכך גם הרחקתו של המאמן ניסו אביטן בתחילת המחצית השנייה. "זה היה מוזר וחד צדדי. מכבי חיפה לא צריכה שופטים כדי לנצח ולא נפלנו מהם. אולי מפריע להם שאנחנו בצמרת".

בסיום המשחק ערך אביטן שיחה עם השופט אלון יפת והבהיר בפניו כי לא אמר כלום לשופט הרביעי במחצית ולכן הופתע בהרחקתו (עוד על התגובות למשחק בין מכבי חיפה לחדרה – ראו כאן). 

בנוסף, בחדרה מודעים לעובדה כי חלק מהשחקנים שוב לא הציגו את היכולת הרגילה שלהם ולכן מבחינתם הפגרה לא באה בזמן טוב. אחד השחקנים שנראה פחות טוב בשבועות האחרונים הוא הקשר פרדי פלומיין, שזוכה להתעניינות רבה מצד מועדונים שונים. בחדרה הבהירו כי כלל לא קיבלו שום הצעה על השחקן ומבחינתם הוא צפוי להישאר בקבוצה. בכל מקרה, ראשי הקבוצה מתכוונים לערוך שיחה עם השחקן בכדי לחדד את העובדה כי אין כל כוונה לשחררו במהלך חודש ינואר. "לצד פעולות לא טובות, יש לו גם פעולות מצוינות", התייחס המאמן ניסו אביטן לפלומיין והוסיף: "כל השחקנים שלנו זוכים להתעניינות לאור ההצלחה ופרדי שחקן צעיר אבל יצטרך להתמודד עם הדברים האלה. נשב בחודש ינואר ונקבל החלטות, ואם ישנם שחקנים שיעזבו מסיבה כלכלית אז אין לנו ברירה ונמשיך קדימה".

הקשר אליאל פרץ התייחס להפסד ואמר: "ספגנו גול מוקדם וניסינו להשוות ואז הגיע הגול השני. ניסינו לחזור ולא הצלחנו. נעבוד קשה בפגרה בכדי לתקן את הטעויות שלנו ולהפנים למשחק הבא. נכון שהפסדנו פעמיים ברציפות ולכן הפגרה באה לנו בזמן. ברמה האישית אני מרוצה כאן, הלב שלי רק בחדרה והמטרה היא להישאר בליגה".

שחקני הפועל חדרה.
שחקני הפועל חדרה. "מכבי חיפה לא צריכה שופטים כדי לנצח" (ערן לוף)

דובב גבאי הוצא מהסגל בשל פציעה, ואילו עלי חטיב שהושעה מהמשחק בגלל התנהגותו מול בני יהודה יחזור היום לאימונים עם הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי