צפו בתקציר: אצילי סידר למכבי ת"א מהפך ו-1:2 בקריית שמונה

עומר אצילי, אבי ריקן, מאור קנדיל
עומר אצילי, אבי ריקן, מאור קנדיל | ערן לוף

הקשר (38 בכדור חופשי ו-64 בפנדל) מחק יתרון של אבוחצירה (7) והעניק למוליכה ניצחון חמישי ברציפות ופער של שבע נקודות מהמקום השני בתום עשרה מחזורים. רק סדרת החמצות של הצהובים מנעה תבוסה גדולה

(גודל טקסט)

שמונה ניצחונות (חמישה מהם ברציפות), שתי תוצאות תיקו, 23 שערי זכות וחמישה שערי חובה – זה המאזן המדהים של מכבי תל אביב בתום עשרה מחזורים בליגת העל. הערב (ראשון) הצהובים שוב הוכיחו חוסן מנטלי כשחזרו מפיגור ל-1:2 בקריית שמונה מצמד של עומר אצילי ופתחו פער של שבע נקודות מבני יהודה והפועל חדרה שמדורגת במקום השני והשלישי בהתאמה.


בלי אייל גולסה הפצוע שנותר מחוץ לסגל בשל מתיחה, הצהובים פתחו בלחץ כבד אבל איתי שכטר, עומר אצילי, אבי ריקן אנריק סבוריט החמיצו ממצבים קורצים וקריית שמונה הענישה. יואבל אבוחצירה חטף כדור במרכז המגרש ומצא את ואלון אחמדי המצוין שהחזיר לו עם הרמה מדויקת והחלוץ נגח נהדר לפינה. 0:1 למארחת בניגוד גמור למהלך המשחק.


למרות הפיגור, מכבי תל אביב לא נבהלה והמשיכה לתקוף. בדקה ה-38 כדור חופשי אדיר של אצילי פגש את הקורה וחדר לרשת, איביץ' יכולה לנשום לרווחה. רגע לפני השריקה להפסקה, קנדיל הוכשל בתוך הרחבה וחכמון שלף לו צהוב במקום לשרוק לפנדל. המוליכה קופחה, 1:1 בהפסקה.



נכנס לכושר הבקעה. עומר אצילי (ערן לוף)


במחצית נכנס איזי שירצקי לחדר השופטים ושוחח איתם על חלק מהפסיקות ובין השאר התלונן כי לא היה פאול על שכטר במהלך שהביא לשער של אצילי. כעבור 19 דקות, הבעלים של קריית שמונה ראה את חכמון שורק לכדור עונשין מ-11 מטר אחרי נגיעת יד ברורה של עדן שמיר בתוך הרחבה. מלך שערי הצהובים, עומר אצילי, שלח את הפנדל בקלות לרשת והעלה את מאזנו לחמישה שערי ליגה העונה.


אחרי פגרת הנבחרות מכבי תל אביב תתארח באצטדיון המושב אצל מכבי פתח תקווה בתקווה לשמור על מאזן נקי מהפסדים. מנגד, קריית שמונה נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים ונותרה במקום ה-4 עם 15 נקודות מתוך 30. במחזור הקרוב החבורה של סילבס תצא לאשדוד למשחק חוץ לא פשוט.




עשו את הדרך הארוכה לקריית שמונה. אוהדי מכבי תל אביב (ערן לוף)


הרכבים
קריית שמונה: דזיוגאס ברטקוס, איאד אבו עביד, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, חגי גולדנברג (אורי מגבו, 28), וובה בראון (חורחה מורסיו, 46), סמואל בראון, עדן שמיר, מוחמד שכר, ואלון אחמדי, יואל אבוחצירה.


מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', מאור קנדיל (אלי דסה, 52), שרן ייני, שחר פיבן, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר, אבי ריקן (ארון שוינפלד, 63), דור מיכה, עומר אצילי, איתי שכטר (ז'איר אמאדור, 86).


מהלך המשחק
דקה 2: עומר אצילי ניסה מ-18 מטרים, אך הכדור שלו חמק ליד הקורה.


דקה 4: אצילי הרים כדור חד לשכטר שנגח מארבעה מטרים היישר לגופו של לברטקוס. סבוריט הגיע ראשון לריבאונד, אך בעט בחצי מספרת גבוה מעל השער.



החמצת ענק. איתי שכטר (ערן לוף)


דקה 7, ק"ש עלתה ל-0:1: ואלון אחמדי הנהדר הרים כדור מדוד היישר ליואב אבוחצירה שנגח בעוצמה לפינה של ראיקוביץ'. הלם על הספסל של מכבי תל אביב.


דקה 15, החמצת ענק למכבי תל אביב: שכטר מצא את ריקן שהמשיך בסיבוב ונעצר רק בקורה. אצילי הגיע ראשון והצליח להחמיץ מקרוב לבד מול ברטקוס.



אבוחצירה חוגג את השער הנהדר (ערן לוף)


דקה 38, מכבי תל אביב השוותה ל-1:1: עומר אצילי סובב כדור חופשי אדיר לקורה ופנימה. שער רביעי העונה לקשר המוכשר.


דקה 41: מאור קנדיל הוכשל בבירור ברחבה, אך במקום לשרוק לפנדל אלי חכמון שלף למגן כרטיס צהוב.


דקה 42: מיכה הכניס כדור עומר טוב לשכטר שבעט בסיבוב, אך ברטקוס המצוין הדף עם רגלו.



בעיטה נהדרת. אצילי חוגג עם ריקן וקנדיל (ערן לוף)


דקה 46: במחצית המשחק נכנס איזי שירצקי לחדר השופטים ושוחח איתם על חלק מהפסיקות ובין השאר התלונן כי לא היה פאול על שכטר במהלך שהביא לשער של אצילי.


דקה 52: אלי דסה נכנס במקום מאור קנדיל שסחב כרטיס צהוב.


דקה 64, מכבי תל אביב עלתה ל-1:2: עדן שמיר נגע בידו בתוך הרחבה והפעם חכמון שרק לפנדל. עומר אצילי דייק בקלילות וקבע מהפך.



מלך שערי מכבי תל אביב שלף את המשקפיים בפעם החמישית העונה (ערן לוף)


דקה 89: בעיטה אדירה של דור פרץ חלפה בסמוך לקורה.


דקה 93: טעות של ראיקוביץ' כמעט עלתה למכבי תל אביב בשער, אך הכדור חמק החוצה ברגע האחרוןץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי