בית"ר ירושלים: "יותר מדי שחקנים אכזבו, נשחרר רבים מהם בינואר"

טל בן חיים, מאור בוזגלו, מיקי סירושטיין
טל בן חיים, מאור בוזגלו, מיקי סירושטיין | דני מרון

בית"ר יוצאת לפגרת הנבחרת, כשהיא מדורגת מתחת לקו האדום, עם 8 נקודות מ-30 אפשריות ו-23 שערי חובה. איינבינדר: "הפגרה באה לנו בזמן"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה, נרשמה אמש בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד הביתי 3:2 להפועל באר שבע בטדי. בית"ר יוצאת לפגרת הנבחרת, כשהיא מדורגת מתחת לקו האדום, עם מאזן עלוב של 8 נקודות בלבד מתוך 30 אפשריות, עם 23 שערי חובה וההגנה הגרועה בליגה.

בבית"ר קיוו מאוד להמשכיות, אחרי ניצחון החוץ נגד מכבי חיפה במחזור הקודם, אך לעיניי יותר מ-18 אלף צופים שהגיעו לטדי הציגו השחקנים של ניר קלינגר יכולת חלשה והתוצאה בסיום, עם חמשת השערים שנכבשו ב-13 הדקות האחרונות, מעט מטעה, לעומת המשחק החלש שהציגו שתי הקבוצות עד הדקה ה-75.

 

"לא הגיע לנו להפסיד, אבל גם לא היינו ראויים לנצחון. לא שיחקנו רע ולא נחרוץ את דין הקבוצה אחרי הפסד כזה, אבל עדיין יש את הרעות החולות של ההגנה הרכה וזה מאוד לא טוב", אמר גורם בקבוצה. "לא היינו פחות טובים מהפועל באר שבע, ובניגוד לקטסטרופה שהיתה נגד בני יהודה, אתמול נראינו כבר אחרת, אבל שוב מקבלים גולים טפשיים. הגול השלישי היה באמת מרגיז מאוד. כבר חזרנו ל-1:2 ולא עוברת דקה ואנחנו מקבלים את השלישי. חבל מאוד, כי אנחנו מקבלים גולים קלים, קלים מדי. אלה שערים מיותרים לגמרי ואי אפשר להמשיך ככה. אם היינו מנצחים את המשחק הזה, היינו יוצאים לדרך חדשה, אבל אנחנו עדין לא מספיק טובים".


משחק חלש. עידן ורד (צילום: דני מרון)

ראשי המועדון כבר מסתכלים קדימה לעבר חלון ההעברות הקרוב ונראה שיהיו שינויים גדולים בסגל הקבוצה. בצוות המקצועי ינסו לצרף בלם, ככל הנראה זר, שיצטרך לייצב את החלק האחורי. "אין ספק שנצטרך לשחרר שחקנים בינואר", אמר גורם במועדון. "יש כאן שחקנים שלא הוכיחו את עצמם וגם כאלה שלא מגיע להם להיות בבית"ר וגם כאלה שאנחנו לא צריכים בעמדות מסוימות בגלל שיש עומס על אותה עמדה. יש יותר מדי שחקנים שאיכזבו, יהיו שחרורים רבים בינואר".

בין השמות שעלו כבר על הפרק נמצאים ברונו איבה, אנתוני וארן ועוז ראלי, שלא נכללו אמש בסגל וצפויים למצוא את עצמם מחוץ לקבוצה בינואר. גם השוער איתמר ניצן, שעלה אמש בהרכב במקומו של דודו גורש הפצוע, איכזב את הצוות המקצועי. אם יגיע שוער בכיר נוסף בחלון העברות, ניצן יצטרך למצוא לעצמו קבוצה חדשה.

בבית"ר לא אהבו, בלשון המעטה, את התנהגותו של החלוץ הניגרי, ארון אולנארה, שהוחלף בדקה ה-61, וירד ישירות ובזעם לחדר ההלבשה. בסיום ננזף החלוץ על ידי הבעלים, משה חוגג, ויושב הראש אלי אוחנה, ששוחחו עמו באיזור חדרי ההלבשה. אולנארה התנצל על התנהגותו ואמר שהרגיש טוב על המגרש וחשב שהוא צריך להמשיך, וכשראה את שלט החילוף התאכזב מאוד. מי שיצטרך להחליט כעת האם להעמיד את אולנארה לועדת משמעת פנימית בתוך המועדון הוא המאמן ניר קלינגר, שטרם קיבל החלטה בנושא.

"התכוננו טוב למשחק וידענו שאנחנו באים למשחק קשה", אמר הקשר דן איינבינדר בסיום. "קיבלנו דחיפה משמעותית מהאוהדים ביציעים ורצינו להחזיר להם בתוצאה ובמשחק לחימה ומחוייבות. היו דברים טובים ומרגישים שיש שינוי חיובי בקבוצה, במיוחד במשמעת הטקטית, במחוייבות וברצון וגם בהבנה של המצב שלנו. אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו ויודעים שאנחנו שחקנים טובים וקבוצה טובה. הגיע מאמן חדש, עם תפיסה שונה וכבר רואים שינוי, גם אם לצערי לא רואים את זה בתוצאה. הפגרה באה בזמן, כדי שנכיר את ניר יותר והוא יכיר אותנו, נחזור מחוזקים ויש עוד הרבה נקודות בקופה".

על המפגש נגד האקסית: "מה שבער בי זה לעזור לקבוצה לנצח ולקחת שלוש נקודות מאוד חשובות, במצב שלנו כרגע. אין ספק, שזה היה משחק קצת יותר מיוחד בשבילי, אבל זה לא משהו ששיחק אצלי יותר מדי תפקיד. הייתי מאוד דרוך ומרוכז לנסות ולעזור לקחת נקודות ולצערי זה לא קרה. זה מאכזב ונמשיך הלאה".

על כמות הספיגות הגדולה של בית"ר: "אם נסתכל באופן כללי על כל עשרת המחזורים, אז זה נכון. אני חושב שהפעם ראו, לפחות לאורך 70 דקות, קבוצה ממושמעת טקטית, שיודעת בדיוק מה היא צריכה לעשות כדי לעצור הרבה מאוד כלים התקפיים טובים שיש להפועל באר שבע. מצד שני, גם אנחנו הגענו לכמה הזדמנויות, עם הכלים שלנו ואני מאמין שאם היינו כובשים ראשונים ומצליחים להוביל, אז הכל היה נראה אחרת. לצערי זה לא קרה. נצטרך לעבוד גם על הקטע הזה, של להוביל ולשלוט בקצב המשחק, ואז גם להלחיץ את היריבה. ברגע שבאר שבע כבשו ראשונים, אפילו בלי מצב, זה הקשה עלינו, אבל אני שמח שידענו לחזור ולא ויתרנו עד השנייה האחרונה. עם זאת, בסופו של דבר הפסדנו וזה מאכזב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי