"אין ספק שבינואר יהיה בהפועל תל אביב חריש עמוק"

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | עדי אבישי

בהנהלת האדומים מאוכזבים מהשחקנים הצעירים שנעלבו מהערות של קובי רפואה: "נעלבים כמו כוכבי על". המאמן שמר על שתיקה רועמת. תוצאות ה-MRI של דמארי יוברו לצוות הרפואי של המועדון

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תתאמן היום ומחר ולאחר מכן יצאו השחקנים לחופשה של כשבוע כדי להתרענן ולחדש את האנרגיות למשחקים שאחרי הפגרה. שלא כהרגלו, המאמן קובי רפואה לא שוחח כלל עם שחקניו ביום שאחרי התיקו המאופס נגד הפועל רעננה. רפואה שמר על שתיקה רועמת ונתן לשחקנים לחשוב ולדבר על מצבם בטבלה בינם לבין עצמם.

האכזבה היא גדולה ובעיקר מהשחקנים הצעירים שצמחו במועדון ושחלקם העבירו ביקורת או נעלבו לכאורה מההערות של המאמן בהפסקת המשחק על היכולת של חלקם. "שחקנים שמאמנים קודמים שלחו אותם לחפש קבוצות בליגה הלאומית או לא שותפו כלל, ועכשיו קיבלו מקום בהרכב, נעלבים כמו כוכבי על", אמר גורם במועדון. "הפעם הישראלים הם כמעט כל הקבוצה והם מביאים אותה לתחתית הטבלה. אין ספק שבחודש ינואר יהיה כאן חריש עמוק, שחקנים חדשים יהיו במקום אלו שלא מבינים מה זה הפועל תל אביב".

תוצאות בדיקת ה-MRI. שעבר החלוץ עומר דמארי יועברו היום לצוות הרפואי של המועדון ותתברר הסיבה לכאבים בברכו של החלוץ. החלוצים אחמד עאבד ופייסל מוליץ' ממשיכים בטיפולים ויהיו כשירים למשחק שאחרי הפגרה בחוץ נגד מכבי נתניה. הבשורה המעודדת היא החלמתו של הבלם אדי גוטליב מהפציעה בברך. גוטליב מקיים אימונים מלאים ויהיה כשיר לשוב להרכב הפותח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי