הפועל באר שבע: עמוד הפייסבוק של אלחמיד נפרץ, הופצו הזיות בשמו

כלב בחולצת מכבי נתניה
כלב בחולצת מכבי נתניה | צילום: באדיבות מכבי נתניה

רק רשת: האלופה פרסמה הודעה לאחר שהבלם לכאורה הגיב על פוסט של "רשת 13" בנוגע למצב הביטחוני, השחקן: "מאחל שלום לכולם". וגם: גרינפלד ישפוט את בלגיה ומכבי נתניה מאמצת כלבים

(גודל טקסט)
חשבון הפייסבוק של אלחמיד נפרץ והושתלו בו הודעות
בהפועל באר שבע טוענים שחשבון הפייסבוק של בלם הקבוצה חאתם עבד אלחמיד נפרץ והושתלו בו הודעות. "חשבון הפייסבוק של בלם הקבוצה, חאתם אלחמיד, נפרץ בדקות האחרונות. חאתם מבקש להבהיר כי התגובות המתפרסמות בעמוד זה או מטעם אותו עמוד אינן קשורות אליו", כך נמסר הערב מהמועדון לאחר שבשעות האחרונות הופצה תמונה בה לכאורה הגיב אלחמיד על פוסט של "רשת 13" בנוגע למצב הביטחוני.


"מתקפת רקטות לעבר עוטף בזה. פצוע קשה מירי טיל נ"ט שפגע באוטובוס סמוך לרצועת עזה", נכתב בפוסט. הבלם, לכאורה, הגיב עם מספר אימוג'ים מחייכים. הפועל באר שבע מסרה גם את תגובתו של השחקן: "חברים יקרים, כנראה שחשבון הפייסבוק שלי נפרץ. מפיצים בשמי דברים הזויים שאינם קשורים אלי. מאחל שלום לכל תושבי העוטף וכל תושבי המדינה. בבקשה אל תתייחסו".




צילום: מסך מתוך הפוסט של "רשת 13"


אוקלהומה מבקרת ותיקי מלחמה

במסגרת פרויקט 'Holyday_Assist#' של אוקלהומה סיטי ת'אנדר, בו המועדון נרתם למען הקהילה בתקופת החגים, ביקרו אתמול שחקני הקבוצה וותיקי מלחמה לקראת חג ההודיה שיחול בעוד כשבועיים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A wonderful day to honor our veterans with a #HolidayAssist.

A post shared by Oklahoma City Thunder (@okcthunder) on



עוד ציון דרך בינלאומי לגרינפלד
אחרי ששפט בברנבאו בין ריאל מדריד לפלזן, השופט הישראלי אוראל גרינפלד מסמן עוד הישג – הוא נבחר לשפוט במשחק ליגת האומות בין בלגיה לאיסלנד. בלגיה מדורגת כיום במקום הראשון בדירוג פיפ"א והיא תארח את איסלנד ביום חמישי הקרוב (21:24, חגיגה אירופית בספורט1) כשניצחון ייתן לה מיקום טוב לקראת משחק החוץ המכריע בשווייץ בשבוע הבא. את גרינפלד ילווה צוות ישראלי בו ישמשו עוזרי השופט הבינלאומיים דביר שמעון ורועי חסן, זיו אדלר ואיתן שמואלביץ ישמשו כשופטי רחבות ועידן ירקוני יהיה השופט הרביעי.


גרינפלד בברנבאו. אחרי בייל ובנזמה, יפגוש את הזאר ודה בריינה (AFP)
גרינפלד בברנבאו. אחרי בייל ובנזמה, יפגוש את הזאר ודה בריינה (AFP)


מכבי נתניה מאמצת כלבייה
שיתוף פעולה מקורי בכדורגל הישראלי: מכבי נתניה תקיים הפנינג מיוחד עם כלביית "הרצליה אוהבת חיות גם בנתניה". בהפנינג מיוחד בהשתתפות כוכבי הקבוצה ייערכו פעילויות במטרה למצוא בית חם לכלבים בכלבייה. זאת לאחר שכבר כמה חודשים המועדון משתף פעולה עם כלביית "ג'יגיו" הנתנייתית שם השחקנים מטפלים וכבלים ואפילו משחקים איתם כדורגל.



שחקני מכבי נתניה והכלבים (צילום: שרון חלבי, מכבי נתניה)
שחקני מכבי נתניה והכלבים (צילום: שרון חלבי, מכבי נתניה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי