קראמר צפוי לעזוב בינואר. סילבסטר יגיע במקומו?

מיכיל קראמר
מיכיל קראמר | ערן לוף

מכבי חיפה יצאה לפגרה עד יום ראשון וגוטמן יערוך סבב פגישות עם מספר סוכנים ויקבל החלטה לגבי החיזוק בינואר כבר בסיום הפגרה, כמו גם העוזבים. שמו של חלוץ בית"ר עלה. צפי לאצטדיון מלא בדרבי

(גודל טקסט)

מכבי חיפה יצאה לחופשה ארוכה עד תחילת השבוע הבא, זאת בעקבות פגרת משחקי הנבחרות וגם בשל פגרת שזרוע החורף, ורבים משחקני הקבוצה ניצלו את ההזדמנות כדי לטוס לטיול בחו"ל, לא לפני שקיבלו תוכנית עבודה מסודרת עד תחילת השבוע הבא.

ובזמן שהשחקנים מבלים, המאמן אלי גוטמן מתכוון להכין תוכנית עבודה לחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר. גוטמן צפוי להיפגש בימים הקרובים עם מספר סוכנים ולקבל חוות דעת לגבי החיזוק כבר בחורף. בנוסף, המאמן יעביר בסיום הפגרה רשימה מסודרת של מועמדים לחיזוק וגם של כאלה שככל הנראה ייפרדו מהקבוצה בקרוב.

בראש רשימת העוזבים צפוי להיות החלוץ מיכיל קראמר שאינו מרשים את המאמן וכלל לא היה בסגל במשחק האחרון מול חדרה. בחיפה ינסו להגיע להסדר עם ההולנדי כבר בקרוב בכדי לנסות ולפנות מקום של זר, כשאחד השמות שעלו על הפרק בחיפה הוא חלוץ בית"ר ירושלים יאקוב סילבסטר שאינו זוכה לקרדיט מהמאמן ניר קלינגר.

 


בנושא אחר, במועדון מביעים שביעות רצון מרכישות הכרטיסים של האוהדים לקראת משחק הדרבי שייערך מיד לאחר הפגרה. בחיפה סיפרו כבר היום על רכישה של יותר מ-1500 כרטיסים שכבר נמכרו למשחק. בהוראת יעקב שחר ואסף בן דב, מנהל מחלקת הנוער יניב כהן פנה למנכ"ל הפועל אשקלון והזמין את מחלקת הנוער והילדים להתארח בחיפה בכפר גלים וכן להעמיד לרשותם את מתקני האימונים בקצף ובכפר גלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי