תובע ההתאחדות החליט להעמיד את חביב חביבו לדין

חביב חביבו עם גידי קאניוק
חביב חביבו עם גידי קאניוק | דני מרון

כפי שפורסם כאן באתר לראשונה, החלוץ עשוי לספוג עונש של שני משחקים לפחות. בינתיים, הוא זומן למשחקי נבחרתו. לוי לשחקנים: "מבחינתי, שיחקנו טוב מול נתניה"

(גודל טקסט)

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט הבוקר להעמיד את חלוץ מכבי פתח תקווה, חביב חביבו, לדין משמעתי בדיון שייערך ביום רביעי הקרוב בבית הדין. כזכור, כבר שלשום פרסמנו לראשונה כאן באתר כי למרות ההתעלמות מצידו של השופט איתן שמואלביץ', באפשרותו של תובע ההתאחדות להעמיד לדין את השחקן על סמך צילומי הטלוויזיה ועל כך שהוא שוקל את הדבר, והבוקר לאחר שצפה באירועים הוא החליט לעשות זאת.

"במהלך המשחק, במהלך ההתמודדות על הכדור בקצה רחבת ה-5, פגע הנאשם במרפקו בפניו של שחקן מכבי נתניה, תירם דוד, פגיעה בלתי סבירה בחומרתה בהתייחס למהלך הרגיל של המשחק, אשר כתוצאה ממנה נפל השחקן תירם דוד ארצה תוך שהוא אוחז ב לסתו ונאנק מכאב, למשך מספר דקות. הפגיעה נעלמה מעיניו של שופט המשחק, איתן שמואלביץ' וצוותו".

על פי תקדימי עבר, ההערכות הן שחביבו צפוי להיות מורחק לפחות משני משחקים, כשגם השעייה ממספר משחקים רב יותר עשויה להתקיים. בינתיים, חלוץ נבחרת מרכז אפריקה זכה לזימון לנבחרתו, שתתמודד ביום ראשון הקרוב במשחק מול רואנדה. "הוא רק החלים מפציעה ונקווה מאוד שלא יחמיר אותה", הביעו בפתח תקווה דאגה.

בתוך כך, בפתח תקווה ערכו אתמול בבוקר את האימון האחרון לפני היציאה לחופשה של שבוע, כשהמאמן אלישע לוי שוחח בקצרה עם חניכיו ואמר להם: "מבחינתי, שיחקנו טוב ואף אחד לא יגיד לי אחרת".


חביבו. יעמוד לדין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי