ניר קלינגר: "באנו מחנה האימונים כדי לעבוד קשה"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

בית"ר ירושלים ניצלה את פגרת הנבחרות לשלושה ימים של אימונים בשפיים שיסתיימו במשחק נגד בית"ר ת"א/רמלה מהליגה הלאומית. "קיום המחנה חשוב מאוד לקבוצה", אמר המאמן. וארן החלים והצטרף לחבריו

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים והצוות המקצועי של הקבוצה התכנסו הבוקר (שני) במתקן האימונים בשפיים, ופתחו במחנה אימון מרוכז של שלושה ימים.

במסגרת המחנה יערכו שחקני בית"ר שני אימונים ביום, ויסיימו במשחק אימון נגד בית"ר תל אביב/רמלה ביום רביעי. מיום חמישי האחרון קיבלו השחקנים שלושה ימים חופשיים מאימונים ורובם ניצלו זאת וטסו עם בנות זוגן לגיחות קצרות במספר יעדים באירופה. כזכור, בית"ר יצאה לפגרת הנבחרת כשהיא מדורגת במקום האחרון בטבלה, עם שמונה נקודות בלבד מתוך 30 אפשריות, ולפני שבועיים הוחתם המאמן ניר קלינגר במקומו של גיא לוזון שפוטר.

"יש הרבה מטרות למחנה האימון הזה", אמר גורם בקבוצה, "אנחנו צריכים להדביק פערים מפתיחת העונה. יש כאן שחקנים שלא נמצאים בכושר משחק, שחקנים שמתאוששים מפציעות ארוכות וצריך לחבר את הקבוצה הזאת". למעט אנטואן קונטה וז'אורז'יניו הפצועים, שנמצאים בהליכי שיקום, הגיעו כל שחקני הקבוצה ליטול חלק במחנה. אנתוני וארן חש ברע אמש והיה בספק למחנה, אך הוא אמור להשתתף בו יחד עם שאר הקבוצה.

ניר קלינגר באימון בית
ניר קלינגר באימון בית"ר. "צריכים להדביק פערים מתחילת העונה" (דני מרון)

בסיום הפגרה מצפים לבית"ר שלושה משחקי ליגה רצופים בתוך שבוע: הפועל רעננה, מכבי נתניה במחזור אמצע השבוע והפועל תל אביב. ראשי המועדון כבר הציבו מטרות לקראת המשחקים הללו ואמרו שבית"ר תהיה חייבת לקחת מינימום שבע נקודות כדי להתחיל ולהדביק את הפער משאר הקבוצות בחלק העליון ואפילו במרכז הטבלה.

מאמן הקבוצה ניר קלינגר אמר לקראת מחנה האימונים: "באנו לעבוד קשה וזה מה שחשוב. קיום המחנה חשוב מאוד לקבוצה, לתקן מה שניתן ולחדד נושאים עליהם יש לתת דגשים מקצועיים. כמובן שגם נושא הגיבוש הקבוצתי על הפרק. לסיום נקיים משחק אימון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי