אולנארה איחר למפגש שחקנים ונקנס: "יהיה חייב לשפר את התנהגותו"

ארון אולנארה
ארון אולנארה | דני מרון

החלוץ הניגרי של בית"ר ירושלים לא הגיע בזמן למחנה האימון בבית הנבחרות ננזף, אלי אוחנה לשחקנים: "כל עבירת משמעת או איחור תרגישו במשכורת". הקבוצה תקיים מחר משחק אימון מול בית"ר תל אביב/רמלה

(גודל טקסט)
שחקני בית"ר ירושלים, יפתחו הבוקר (שלישי) את יום האימונים השני, במחנה האימון המקוצר, שעורכת הקבוצה בבית הנבחרות בשפיים והיא מקיימת שני אימונים ביום. בערב יתכנסו כל אנשי הקבוצה לצפייה משותפת של משחק הנבחרת בסקוטלנד ומחר יסתיים המחנה במשחק אימון נגד בית"ר תל אביב/רמלה.


החלוץ הניגרי ארון אולנארה, שאיחר אתמול לשעת המפגש שנקבעה לתחילת המחנה בשפיים, ננזף על ידי ראשי המועדון ואף ספג קנס כספי. זו עבירת משמעת שנייה של אולנארה, תוך זמן קצר, לאחר שבמשחק הבית האחרון נגד הפועל באר שבע, הוא ירד לחדר ההלבשה, מיד לאחר שהוחלף בתחילת המחצית השנייה. לצד מחמאות על יכולותיו המקצועיות, הוזהר השחקן מפני הפרות משמעת נוספות והוסבר לו שהוא חייב לשפר את התנהגותו ולהקפיד על כללי המשמעת והנהלים במועדון.

המאמן ניר קלינגר מנצל את מחנה האימון, בנוסף לאימונים על הדשא, גם לאסיפות טקטיות וניתוחים של שגיאות שנעשו במשחקים האחרונים וגם לשיחות אישיות ושיחות קבוצתיות, כדי להרים את הקבוצה מהמקום האחרון בו היא נמצאת.


בשל מספר הפרות משמעת שהיו לאחרונה במועדון, ערך היושב ראש, אלי אוחנה, שיחת נזיפה עם השחקנים והזהיר אותם מפני עבירות נוספות. "אנחנו לא רוצים להתעסק יותר בעניינים האלה. כל עבירת משמעת, או איחור, תרגישו במשכורת שלכם", אמר לשחקנים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי