לביא ישמש כקפטן שלישי במכבי חיפה, גרשון ודוס סנטוס חזרו לאימונים

נטע לביא, קאיו
נטע לביא, קאיו | עדי אבישי

הקשר הצעיר ימשיך לקבל את הקרדיט עם סרט הקפטן בדומה למשחק מול חדרה. שני שחקני ההגנה יעמדו לרשות גוטמן בדרבי החיפאי. שחקני הנבחרות השונות יחזרו לישראל ויצטרפו לאימונים

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ממשיכה את מיני מחנה האימונים שלה בכפר גלים. אתמול (שלישי) ערכה הקבוצה את היום השלישי של המחנה שגם כן היה מחולק לשתי יחידות אימון. גם הפעם המשיך המאמן אלי גוטמן לעבוד על הכושר הגופני ובאימון הערב עבדו שחקני חיפה על מספר מערכים אותם מנסה גוטמן להטמיע בקבוצה לאחר הפגרה.


המאמן עצר מספר פעמים את האימון וניסה לעבוד על כל פרט ופרט בכדי להעביר מסר ברור לשחקנים. בקבוצה מחכים לחזרתם של שחקני נבחרת ישראל השוער גיא חיימוב והבלם אעיד חבשי וחזרתו של קשר נבחרת קמרון ג'ורג' מנדג'ק שאתמול הציג יכולת טובה בהפסד נבחרתו 1:0 לנבחרת ברזיל. בחיפה מקווים כי השחקנים יצטרפו לאימונים במהרה כאשר בסוף השבוע ייערך משחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון.


מי שממשיך לזכות לשבחים במשחקים האחרונים הוא הקשר הצעיר נטע לביא, שאף שימש כקפטן הקבוצה במשחק האחרון מול הפועל חדרה. בחיפה הסבירו כי לביא אכן זוכה להערכה הן על המגרש והן מחוצה לו וישמש כקפטן שלישי משמע יענוד את הסרט במידה שהבלם רמי גרשון והקשר שלומי אזולאי לא יהיו על המגרש. אגב, גרשון וגם אליסון דוס סנטוס חזרו לאימונים מלאים ויעמדו לרשותו של גוטמן בדרבי החיפאי בעוד עשרה ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי