מכבי חיפה מבהירה לשחקנים: "יש לכם חודש להוכיח שמקומכם פה"

אלי גוטמן
אלי גוטמן | ערן לוף

הירוקים ישחקו בחודש הקרוב שישה משחקי ליגה ועוד אחד בגביע המדינה. גם החלוץ מיכיל קראמר יקבל הזדמנות אחרונה. אלי גוטמן התמקד בטקטיקה בשני האימונים האחרונים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה במחנה אימונים, שיסתיים מחר (שישי) במשחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון. בניגוד לתחילת השבוע, גם אתמול וגם היום ייערך אימון אחד בלבד שרובו יתעסק בנושא הטאקטי. המאמן, אלי גוטמן, מנסה להחדיר בשחקניו שיטות משחק חדשות לקראת המשך העונה.

בחיפה מבינים כי החודש הקרוב יהיה חודש אינטנסיבי, מאחר שהקבוצה תשחק במהלכו שישה משחקי ליגה ומשחק אחד בגביע המדינה. זו תהיה הזדמנות משמעותית לכל שחקני הסגל להוכיח לצוות המקצועי כי מקומם בסגל לקראת פתיחת מועד ההעברות, בחודש ינואר.

לאחרונה קיים גוטמן שיחות אישיות עם כמה שחקנים ואמר להם, כי מבחינתו טרם התקבלה החלטה לגבי שינויים במועד ההעברות הקרוב כולל החלוץ מיכיל קראמר. האחרון אמנם נעדר משני האימונים האחרונים בשל סיבות אישיות, אבל לא מן הנמנע כי יקבל הזדמנות אחרונה להוכיח את עצמו. "קראמר הוא אכזבה עד כה, אבל יש לכל השחקנים חודש שלם להוכיח שמקומם פה", אמר גורם במועדון. 

הקשר אבובאקר בארי נחת בישראל. בארי בן ה-18 וחצי, שחקן האקדמיה של סופרסטארס וסגל הנבחרת הצעירה של גמביה, הגיע להתרשמות בקבוצת הנוער של מכבי חיפה. הקשר, שמתנשא לגובה של 1.90 מטרים, הינו אחיו הצעיר של חמזה בארי ששיחק במכבי נתניה והפועל תל אביב, כיום שחקנה של היידוק ספליט הקרואטית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי