לא רק באטוקיו: חמישה שחקנים יעזבו את מכבי ת"א בינואר

כריסטיאן באטוקיו
כריסטיאן באטוקיו | דני מרון

הצהובים מתכוננים לחלון ההעברות ובמקביל להגעתם הצפויה של ניקוליץ' וחלוץ זר נוסף, מי שיעשו את הדרך החוצה הם הקשר הארגנטינאי/איטלקי וכן שמות כמו חוזז, שוינפלד ברסקי וקארצב שלא השתלבו ברוטציה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב תשנה פניה במהלך חלון ההעברות של ינואר. במועדון יעשו את ההשלמות ואת ההתאמות המקצועיות במשימה להחזיר את תואר האליפות מבירת הנגב לתל אביב. כיום מונה הסגל הרחב של הצהובים 27 שחקנים, סגל עמוס ורחב ביותר, בעיקר כשהקבוצה לא לוקחת חלק באף מסגרת אירופית.

התוכניות של המאמן ולדימיר איביץ' הן לצרף שני שחקנים זרים, כשאחד מהם הוא הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' שיגיע בינואר בהעברה חופשית. ניקוליץ' יהיה הזר השישי, אך לא הרכש הזר האחרון והכוונה היא להנחית בנוסף חלוץ זר כמחליפו של וידאר קיארטנסון, שנמכר בתחילת העונה לרוסטוב הרוסית. כידוע, הקבוצה יכולה לרשום רק שישה זרים בסגל וכדי לפנות מקום לחלוץ, מי שצפוי לעזוב הוא הקשר הארגנטינאי/איטלקי כריסטיאן באטוקיו, המתאושש מניתוח ברצועת הברך לאחר שנפצע עוד בעונה שעברה והגיע למכבי בעידן ג'ורדי קרויף. לבאטוקיו כבר נרמז כי בשלב זה הכוונה היא למכור או להשאיל אותו למועדון אחר בחו"ל או בישראל, כשכבר בתחילת חודש ינואר הוא יוכל לחזור לכר הדשא.

יחד עם באטוקיו, הקישור של מכבי תל אביב מונה נכון להיום שמונה שחקנים, לאחר שמסתמן כי הקפטן שרן ייני יתפוקד כבלם לפחות עד סיום העונה. רשימת הקשרים כוללת את דור פרץ, דן גלזר, דור מיכה, אייל גולסה, אבי ריקן, רוסלן ברסקי ועדן קארצב ועם הגעתו של ניקוליץ', החוליה במרכז המגרש תהיה עמוסה. באטוקיו כאמור לא מתוכנן להיכנס להרכב שרץ כמעט באופן קבוע ותהיה מלחמה על ההשתלבות בו כשניקוליץ' יגיע. גם בחלק הקדמי המאבק על המקום בהרכב יהיה מרתק וצפוף בין עומר אצילי, צ'יקו אופואדו, איתי שכטר ארון שוינפלד,אלירן עטר והשחקן הזר שיצטרף להתקפה.


אורוש. רק יעמיק את המאבק על המקום בהרכב (דינמו מינסק, רשמי)

נכון לעכשיו, מועדונים רבים בליגת העל ובהם הפועל חיפה, בית"ר ירושלים, בני יהודה, מ.ס. אשדוד והפועל רעננה, מגלים עניין רב בשחקנים שיתקשו לקבל את חולצת ההרכב של מכבי תל אביב ואפילו את המקום על הספסל , שיהיה עמוס גם בשמות ממערך ההגנה כמו איתן טיבי ואופיר דויזאדה. לא ברור אם השחקנים מבוקשים בהם מתן חוזז, ארון שוינפלד, רוסלן ברסקי, עדן קארצב, יונתן כהן ואלירן עטר יסכימו כולם לעזוב בהשאלה למרות שמעבר של לפחות שלושה או ארבעה שחקנים לבית"ר ירושלים והפועל חיפה יכול להציל להם את הקריירה, כמו לקשר דור פרץ לפני שתי עונות, אז עבר להפועל חיפה.

מחר (ראשון) תקיים מכבי תל אביב משחק אימון נגד הנבחרת הצעירה של ישראל במגרש ברעננה. איביץ' מתלבט לקראת המשחק בשבוע הבא נגד מכבי פתח תקווה בנוגע לעמדת הבלם שיעלה לצידו של שרן ייני, בין ז'איר אמאדור שהחלים מפציעה וכשיר לשחר פיבן המגלה יציבות ויכולת טובה בהרכב. מסתמן כי אייל גולסה המתאושש ממתיחה בשריר הירך לא יהיה כשיר להרכב נגד מכבי פתח תקווה. במכבי תל אביב מרוצים מהעובדה שכל השחקנים שזומנו לנבחרת ישראל חזרו ללא פציעות מהמשחקים נגד גואטמלה וסקוטלנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי