כהן האריך חוזה, מכבי ת"א ניצחה 1:3 במשחק הכנה

יונתן כהן
יונתן כהן | מכבי תל אביב

הקיצוני בן ה-22 חתם על הארכת החוזה שהבטיחה את עתידו במועדון עד 2022: "חובת ההוכחה עלי". הצהובים גברו על הנבחרת הצעירה משערים של שוינפלד (40), ריקן (76) ומיכה (90). שני בישולים לעטר

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ממשיכה עם המדיניות של קידום שחקני בית של הקבוצה, כשהודיעה היום (ראשון) על הארכת חוזהו של שחקן הקבוצה יונתן כהן ב-3.5 שנים נוספות, כך שהקיצוני הבטיח את עתידו במועדון הצהוב עד 2022. בראיון לאתר הרשמי אמר: "אני שמח לחתום על חוזה חדש במועדון בו גדלתי מגיל צעיר. חובת ההוכחה היא עכשיו עלי להצדיק את כל האמון שניתן בי".


הצהובים קיימו הערב משחק הכנה ברעננה בו ניצחו את הנבחרת הצעירה של ישראל 1:3. עומר לקאו העלה את הצעירה ליתרון (23), אך אלירן עטר מצא את ארון שוינפלד שקבע 1:1 לפני הירידה להפסקה (40). בדקה ה-76 המהפך המושלם לאחר שעטר הוסיף עוד בישול, הפעם לאבי ריקן. בדקה ה-90 דור מיכה קבע את תוצאת המשחק לאחר חילופי מסירות עם אבי ריקן ובעיטה מ-14 מטרים לפינה הרחוקה.


הרכב מכבי תל אביב
: אוחיון (טננבאום 46), קנדיל (צ'יליקה 77), אמאדור, פיבן (אייל חן 83), כהן (גלזר 73), ריקן, ברסקי (מיכה 77), אופואדו (קארצב 50), חוזז (אצילי 62), עטר (עידו שחר 83), שוינפלד (שכטר 62).



שכטר, עטר וריקן חוגגים מהפך (מכבי תל אביב)




מבחינה מקצועית, המאמן איביץ' והצוות המקצועי יחליטו בנושא ההרכב הפותח מול מכבי פתח תקווה בשבת כשעדיין יש התלבטות בעמדת המגן הימני בין אלי דסה למאור קנדיל. בין ג'איר אמדור לשחר פיבן ובקו הקדמי יחליט המאמן אם לתת לאלירן עטר את חולצת ההרכב בעמדת החלוץ המרכזי במקומו של איתי שכטר שאינו מצליח לכבוש במשחקים האחרונים.



איביץ'. מתלבט לגבי ההרכב (ערן לוף)


גורם בסביבת המועדון אמר: "חידת אלירן עטר ומקומו על הספסל צריכה להיות עם מענה ברור בהקשר לעתידו בקבוצה. לעטר אין חוזה לעונה הבאה והדבר לא מותנה במספר משחקים שישחק. לא הוגן לתת יחס כזה לשחקן שצריך להיות בהרכב לפני אלו שמשחקים כעת".


במכבי תל אביב ממתינים לסיום ההתקשרות של הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' עם קבוצתו דינמו מינסק בשבוע הבא כדי להתניע את מהלך החתמתו לקראת חלון ההעברות ב – 8 בינואר. על פי גורמים בסביבת המועדון, ניקוליץ' שהיה מבוקש לפני כחודשיים ע"י מכבי נתניה כבר סיכם לפני חודש וחצי את כול תנאיו הכספיים על חוזה לשתי עונות וחצי עם אופציה להמשך ההתקשרות. שכרו של הסרבי יהיה 330 אלף יורו לעונה לא כולל מענקי אליפות, גביע המדינה, והצלחות באירופה.


ניקוליץ' שיגיע בהעברה חופשית אמור לקבל מענק כספי מיוחד הנהוג במקרים כאלו. חוזהו ייחתם מעשית ויעבור בבקרה התקציבית רק כשחלון ההעברות יפתח בינואר, כשהכוונה היא שניקוליץ' יתחיל להתאמן בקריית שלום כבר לפני פתיחת חלון ההעברות כדי להתאקלם חברתית ומקצועית בקבוצה.




שני בישולים במשחק ההכנה. עטר (מכבי תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי