רשמית: הפועל תל אביב פיטרה את קובי רפואה

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

המאמן התבשר על ידי התקשורת כי סיים את דרכו ובסביבתו הודו כי הופתע: "מאחלים לו הצלחה רבה ומודים על התקופה", נכתב בהודעה. לוזון, דגו וחיים בין המועמדים להחליפו, רוני לוי הוצע. סיני ימונה למנהל המקצועי?

(גודל טקסט)

הנהלת הפועל תל אביב מגבה את קובי רפואה במשך שבועות, למרות חוסר היכולת מול השער והתוצאות המאכזבות שכוללות תוצאות תיקו מאופסות בזו אחר זו, אבל היום (ראשון) היחסים הגיעו לסיום דרכם כאשר הנהלת האדומים הודיעה על פרידה מהמאמן.

"הנהלת המועדון וקובי רפואה הגיעו להבנות על סיום דרכו של המאמן. אנו מאחלים לקובי הצלחה רבה בהמשך ומודים לו על התקופה בקבוצה", נכתב בהודעה הרשמית מטעם המועדון – אולם בסביבתו של רפואה טוענים כי את אימון הבוקר הוא העביר כרגיל וכי הוא התבשר על פיטוריו על ידי כלי התקשורת. כזכור, כבר במהלך הקיץ, אי שם בתחילת חודש יולי, התפטר קובי רפואה מתפקידו בשל חילוקי דעות מול הנהלת הקבוצה, שנמשכו עד כה בשל רצונו של המאמן לחזק את הסגל. בשבוע שעבר במשך שלושה ימים שהה קובי רפואה בהשתלמות בגרמניה אצל הרטה ברלין בשליחות הפועל תל אביב

כעת בוחנים ראשי המועדון מספר מועמדים אפשריים להחלפתו, בהם גיא לוזון, מסאי דגו ואופיר חיים. הכוונה היא למנות מאמן חדש לקבוצה לכל המאוחר מחר (שני) בערב. הדבר קורה במהלך פגרת הנבחרות והשזרוע, שבוע לפני משחק החוץ של הקבוצה מול מכבי נתניה ולפני משחקים קריטיים נוספים עבורם מול מכבי פתח תקווה באמצע השבוע ובבית מול בית"ר ירושלים, במחזור הסיום של הסיבוב הראשון.

בנוסף, ראשי המועדון בוחנים מהלך לפיו ימונה שחקן העבר משה סיני למנהל המקצועי של הפועל תל אביב. סיני, שאימן בעונה שעברה את מכבי הרצליה והתפטר לאחר כחודשיים, מעדיף שלא לאמן את קבוצת נעוריו ולהגיע בתפקיד מקצועי אם האחיים איציק ושרון ניסנוב יחליטו למנות מאמן ללא ניסיון בליגת העל. סיני היה מועמד להגיע למתחם חודורוב בקיץ של עונת הירידה ואז המהלך לא הושלם. בקרב הבעלים בדקו את הנושא והובהר להם כי סיני יהיה מוכן להגיע לתפקיד מקצועי.


קובי רפואה. הגיבוי הסתיים היום (דני מרון)

עוד לפני ההודעה, הבוקר ערכה הקבוצה אימון בסגל מלא, כולל השחקנים הפצועים אדי גוטליב, אחמד עאבד, פייסל מוליץ' ועומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי