משחק ניחוש התוצאות: מה ישיגו מכבי ת"א וב"ש?

KICKER מחזור 11
KICKER מחזור 11 | צילום מסך

לקראת המחזור ה-11 במשחק הניחושים KICKER: טיפים לכל המשחקים, כולל משחקים מליגת העל שחוזרת וכמה מאבקים לוהטים מהליגה האנגלית. עוד לא ניחשתם?

(גודל טקסט)

אחרי פגרת הנבחרות ולקראת המחזור ה-11, שיחל בשבת הקרובה, ספורט1 וחברת Striker נותנים לכם טיפים למשחק ניחוש התוצאות KICKER, אולי הפעם אתם תזכו בשוברים למסעדה.

לפני הכול, רענון מהיר של כללי המשחק:


הכפלה וביטוח של הניקוד ובונוס מיוחד


לנחש תוצאה זה קל, פשוט בוחרים מספר לכל קבוצה, ממתינים לתוצאת המשחק ומקווים לבול פגיעה. בכל מחזור ניתן גם לסמן הכפלה (x2) למשחק אחד, והניקוד שתקבל עבור אותו משחק יוכפל! תוכלו גם לסמן ביטוח (safe) עבור אחד המשחקים ואז תבטיחו שלא יירד לכם ניקוד עבור ניחוש של משחק מכור (5-).

ניקוד בונוס: מי מהגולשים שניחן ביכולות נבואיות, יקבל בונוס מיוחד של 40 נקודות עבור 4 ניחושי בול פגיעה במחזור אחד!


ליגות פרטיות – בואו להתחרות עם החבר'ה שלכם ראש בראש


בליגות הפרטיות של משחק הניחושים, ניתן להתחרות עם החבר'ה שלכם ברשימת דירוג נפרדת. כל אחד יכול להקים ליגה פרטית חדשה ולהזמין חברים להשתתף בה, או להצטרף לליגה קיימת. אפשר ליצור ליגות פרטיות עם החבר'ה מהעבודה, מהצבא, מהתיכון ואפילו עם שחקנים אחרים במשחק ניחוש התוצאות שלנו. לכל קבוצה ישנו קוד כניסה, שרק באמצעותו ניתן להצטרף. הקוד מופיע בהזמנה שנשלחת לגולשים, וניתן לקבל אותו גם דרך מנהל הקבוצה. אותו מנהל יכול גם להזמין את החבר'ה להצטרף לליגה באמצעות הוואטסאפ או הפייסבוק

אז מה לפנינו במחזור הקרוב:

בני יהודה נגד בני סכנין: הקבוצה החמה של הליגה, מול אחת הקבוצות החלשות. לא נראה לנו שסכנין תוכל לזהובים מתל אביב. הניחוש שלנו: 1:3 לבני יהודה.

מ.ס. אשדוד נגד קרית שמונה: אשדוד מקווה להתאושש עם מאמן חדש על הקווים, ק"ש רוצה להמשיך ולהתבסס בפליאוף העליון. הניחוש שלנו: 1:1.

הפועל ב"ש נגד הפועל חדרה: לאחר הניצחון הגדול בטדי, האלופה תרצה להראות שהיא עדיין גדולה ומפחידה. לעומת זאת, ניסו אביטן היה חלק מהקבוצה הגדולה והמפחידה. הניחוש שלנו: 1:1.

 
סאות'המפטון נגד מנצ'סטר יונייטד: מנצ'סטר מתעקשת להוכיח לכולם שהיא סך הכל קבוצה בינונית, והחבורה הלוחמת מתחתית הליגה משוועת לנקודות. הניחוש שלנו: 2:3 לסאות'המפטון, עם ביטוח.

מכבי פ"ת נגד מכבי ת"א: בדרך כלל הפגרה לא עושה טוב לקבוצות, שהיו במומנטום טוב. הניחוש שלנו: 1:1.

מכבי חיפה נגד הפועל חיפה: אם יש משהו שצריך בשביל לנצח במשחק הזה, זו טקטיקה. לגוטמן יש את זה בשפע. הניחוש שלנו: 0:1 למכבי.

ארסנל נגד טוטנהאם: טוטנהאם מגיעה אחרי הנצחון המוחץ על צ'לסי במחזור האחרון. ארסנל שבה למסלול הנצחונות אחרי שלוש תוצאות תיקו. הניחוש שלנו: 0:2 לטוטנהאם.

ליברפול נגד אברטון: למרות התקופה הטובה של אברטון, את הנקודות היא תיקח במקומות אחרים. הניחוש שלנו: 0:2 לליברפול.


הפועל רעננה נגד בית"ר ירושלים:
ההגנה הרעועה של הירושלמים עלולה לגרום להתקפה החלשה של רעננה להיראות טוב. מנגד, ההתקפה הירושלמית שווה לפחות שער אחד בכל משחק. הניחוש שלנו: 2:2.

מכבי נתניה נגד הפועל ת"א: שמונה משחקים עברו מאז הנצחון האחרון (והיחיד) של האדומים. לא נראה כי חילופי המאמנים יטיבו איתם אל מול הקבוצה החזקה של דראפיץ'. הניחוש שלנו: 0:2 לנתניה עם הכפלה. 

* רוצים לנחש את תצואות המחזור? זה המקום להתחיל בו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי