בכר עצבני: שחקני ב"ש לא יורשו להיכנס לחדר האוכל שלא בשעות הסעודה

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן האלופה לא אהב את ההתנהלות של חניכיו ומתח עליהם ביקורת לא שגרתית לאחר שהתנהגו בזלזול. ראשי המועדון פועלים לסייע לקשר ג'ון אוגו המתמודד כבר תקופה ארוכה עם בעיה משפחתית לא קלה

(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני חנוכתו הרשמית של "הבית האדום", בקעו משם היום (שני) קולות לא מוכרים. המאמן ברק בכר לא אהב את התנהלותם של חלק משחקניו במתקן האימונים החדש ומתח עליהם ביקורת בלתי שגרתית.

באספה שקיים המאמן לפני היציאה למחנה האימונים המקוצר בקיבוץ נחשולים, הוא חידד את נהלי ההתנהגות במקום. כזכור, ב"בית האדום" עומדים לרשות השחקנים תנאים מצוינים, ובין השאר נבנה עבורם חדר אוכל בקומה השנייה של המבנה.

מסתבר שחלק מ"באי הפנימיה" מתנהגים בזלזול, שבא לידי ביטוי באי פינוי השולחן בסיום הארוחות ובהשארת פריטי לבוש על רצפת חדר ההלבשה. נושא אי העמידה בזמנים נדון אף הוא בשיחה שערך המאמן. כמו כן הובהר לשחקנים כי מעתה ואילך יאסר עליהם להיכנס לחדר האוכל שלא בשעות הסעודה. עדיין לא מדובר בהפרות משמעת, אלא בגילויים של התרופפות משמעת, והמאמן בחר בעיתוי הנוכחי כדי להציב את הגבולות.

ולעניין אחר: ראשי המועדון פועלים לסייע לקשר ג'ון אוגו המתמודד כבר תקופה ארוכה עם בעיה משפחתית לא קלה. הניגרי קיבל אישור להאריך את חופשתו בניגריה כדי להימצא בקרבת אמו, כאשר במקביל ננקטים הסידורים המתאימים להסדיר את כניסתה לישראל לצורך קבלת הסיוע שהיא זקוקה לו.


קיבל אישור להאריך את חופשתו. ג'ון אוגו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי