רשמית: אופיר חיים מונה למאמן הפועל תל אביב

אופיר חיים
אופיר חיים | הפועל תל אביב - האתר הרשמי

המאמן חתם עד תום העונה: "מאושר" וביקש להביא את עוזרו יגאל אנטבי. ניסנוב: "התרשמנו ממנו בפגישה". עפולה, האקסית, תקבל שחקן אדום בינואר, דורשת את פייסל מוליץ'. קודם לכן, רוני לוי דחה הצעה מחודורוב

(גודל טקסט)

יממה אחרי פיטוריו של קובי רפואה, הפועל תל אביב מצאה מאמן. אופיר חיים, שקיבל את השחרור מקבוצתו הפועל עפולה, נפגש הערב (שני) עם ראשי המועדון האדום וחתם על חוזה עד תום העונה. הופעת הבכורה תהיה כבר ביום ראשון הקרוב כשהאדומים יתארחו בנתניה. 

אופיר חיים הנרגש סיפר לאחר החתימה: "אני מאושר להגיע למועדון כמו הפועל תל אביב, מועדון ענק בכדורגל הישראלי. אני מקווה להצדיק את האמון שנתנו בי ואני מאמין שנצליח לעמוד במטרות העונה".

לספורט1 נודע שחיים ביקש להביא לעמדת העוזר את יגאל אנטבי שעבד לצידו בהפועל עפולה ולפני כן שימש כעוזרו של מנחם קורצקי בהפועל תל אביב. בנוגע לסגל, המאמן החדש צפוי להחליט עד חודש דצמבר ביחד עם ההנהלה מי מהשחקנים אינו מתאים ורק לאחר מכן הוא צפוי לגבש רשימת שחקני חיזוק. עפולה, אגב, תקבל בינואר את אחד מהשחקנים שיעזבו את מתחם חודורוב והיא דורשת את פייסל מוליץ', שבשלב הזה מסרב לרדת ליגה. 


אופיר חיים לאחר החתימה בהפועל ת"א (באדיבות סוכנו אדם קידן)

הבעלים איציק ניסנוב אמר: "אנחנו חושבים שאופיר מאמן טוב עם פוטנציאל גדול שיכול להצליח, קיבלנו עליו חוות דעת טובות מכולם ומאוד התרשמנו ממנו בפגישה. אנחנו רוצים להודות לסוכנו אדם קידן על שיתוף הפעולה ומקווים שביחד נצא לדרך חדשה ומוצלחת".

המאמן המועדף על ראשי המועדון, כפי שפרסמנו אתמול, היה רוני לוי שהבוקר נעשתה אליו פנייה מצד האדומים. המאמן, שעזב את קפריסין והיה מועמד להגיע למכבי חיפה לפני שזו החתימה את אלי גוטמן, סירב מבלי שהשיחה הגיעה אפילו לנושא הכספי, כאשר כאמור הוא היה עתיד לקבל שכר נוסח קובי רפואה של כ-44 אלף שקלים לחודש.


רוצה את אנטבי לצידו. אופיר חיים (דני מרון)

לוי הסביר: "זה עדיין לא הזמן הנכון שלי לחזור לאמן. אני יודע שהפועל תל אביב הוא מועדון גדול בכדורגל הישראלי, אולי עשיתי טעות אבל זאת ההחלטה שלי כשברור שאין עכשיו מועדונים גדולים כדי לאמן אותם". גורם בסביבת הפועל תל אביב הבהיר: "מכבדים את ההחלטה של רוני לוי ואולי בקיץ הוא יהיה המאמן הראוי להגיע למתחם וולפסון".



גנדה. צמד במשחק ההכנה אחרי שהתאושש מפציעה ארוכה (מאור אלקסלסי)

אחר הצהריים ערכה הקבוצה משחק הכנה שנקבע מבעוד מועד מול הפועל מרמורק וכבשה לא פחות מחמישה שערים – היא הביסה 0:5 את היריבה מהלאומית ועשתה בדיוק את מה שהתקשתה לעשות תחת קובי רפואה, להבקיע. מי שניהל את המשחק לאחר עזיבתם של רפואה ועוזרו נמרוד קוסטיקה הוא עופר דורון, מאמן הכושר של הקבוצה. מהיציע צפו במשחק הבעלים איציק ושרון ניסנוב ואת השערים כבשו עומר דמארי, ג'וזף גנדה (צמד), פייסל מוליץ' ורועי זיקרי.

אגב, בהרכב מול מרמורק פתחו בין השאר גם רז כהן ועמנואל בואטנג, שניים לא זכו קרדיט תחת רפואה. רק הבוקר פרסמנו כי בכירים במועדון התרעמו על כך שהשניים לא שותפו העונה, בייחוד כהן שנרכש מהפועל כפר סבא עבור חצי מיליון שקלים, אבל היום הם פתחו בהרכב של דורון בהוראת ראשי המועדון. האם מדובר במגמה שתימשך גם ביום ראשון במשחק מול מכבי נתניה? (21:00, ישיר בספורטHD2).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי