אריאל הרוש הופתע מהחלטת הפועל באר שבע

אריאל הרוש
אריאל הרוש | דני מרון

שוער הנבחרת, שלא נכלל בסגל בניצחון נגד בית"ר ירושלים בשל פרשת כדור האדוויל, זומן לבירור משמעתי במסגרת המועדון. מקורביו הביעו תמיהה על העיתוי והעריכו שלא ימוצה איתו הדין: "אין לו תחליף"

(גודל טקסט)

"תקופת הצינון" של אריאל הרוש בין קורות שערה של הפועל באר שבע הסתיימה והוא צפוי לפתוח בשבת (18:30, ישיר בספורט4) מול הפועל חדרה. במחזור הקודם, מול בית"ר ירושלים, הרוש לא נכלל בסגל לאחר שדיווח על נטילת כדור מסוג אדוויל צינון שאסור לשימוש על-ידי ספורטאים תחרותיים. השוער הספיק בינתיים לשחק במדי הנבחרת, ועם חזרתו לפעילות בהפועל באר שבע נמסר לו על זימונו לבירור משמעתי במסגרת המועדון.

בסביבתו של השחקן הופתעו מההחלטה, לנוכח העובדה כי גילה אחריות בכך שהודיע על נטילת התרופה וחסך מהקבוצה הסתבכות מיותרת. מקורבי השוער הביעו תמיהה על העיתוי שהנושא המשמעתי עלה על הפרק, ערב משחק ליגה, אבל העריכו שלא ימוצה איתו הדין. "אריאל הוא השוער הכי טוב בארץ, ואין לו תחליף", אמרו בסביבתו. מצד שני, בטרנר לא מטאטאים בעיות מתחת לשטיח. נושא השימוש בחומרים אסורים הוא רגיש, ואין כוונה לתת הנחות לאף אחד.

הרוש הוא השוער הראשון של באר שבע, ונמצא באחת התקופות הטובות שלו בקריירה. בלי קשר לעניין האדוויל, מקורביו מעריכים כי חלומו לצאת שוב לחו"ל התעורר מחדש במהלך המסע לסקוטלנד. לספורט1 נודע כי סוכני שחקנים מהאי הבריטי צפו במשחק שהתקיים בגלזגו במסגרת ליגת האומות, ולחלק משחקני הנבחרת ניתנה הזדמנות נדירה להיחשף בפניהם.


הרוש לצד גורש במשחק בטדי. הופתע מהחלטת המועדון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי