ניסו אביטן: "באר שבע? זה משחק החוץ הכי קשה בליגה"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אריאל שלום

מאמן הפועל חדרה עדיין לא החליט על המערך שיפתח מול האלופה. ריברי הרשים ויישאר עד סוף השבוע הבא. אביטן: "מחויב לחדרה ומתעסק רק בה, ללא קשר לאהבה לב"ש"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק החוץ מול הפועל באר שבע. בחדרה מבינים כי כל תוצאה פרט להפסד של הקבוצה תיחשב להפתעה גדולה. המאמן, ניסו אביטן, טרם תרגל הרכב לקראת המשחק ובאימון היום צפוי המאמן להחליט אם לעלות במערך של שני בלמים כמו במשחק האחרון מול מכבי חיפה או שלושה בלמים.

סטיבן ריברי ערך אתמול (רביעי) אימון בכורה ואף הרשים בעיקר בבעיטות שלו. אביטן אמר לקראת המשחק: "בפן המקצועי, זה משחק חוץ מאוד קשה, אולי הקשה בליגה. אני מכיר את היכולות של באר שבע ומכיר את טרנר, אבל אנחנו נרצה לעשות את המקסימום כמו בכל מגרש ואם נצליח לצאת משם עם נקודות אז זה מצוין עבורנו. בפן האישי, מבחינתי זה רגע מאוד מרגש לחזור לעיר שלי. אני מאוד אוהב את באר שבע וגאה בה. מעבר לכל ההתרגשות, יהיה משחק כדורגל".

לא תעמוד על הקווים? "אני תמיד מעדיף להיות על הקווים. בעניין הזה נגרם לנו עוול כפול, לא אמרתי את הדברים שייחסו לי ואם הייתי אומר, הייתי מתנצל. גם העונה של בית הדין חסר פרופורציה בעיניי".

היכולת אחרי הפגרה? "אנחנו כל הזמן עובדים ומשתפרים. אנחנו מרוצים מהדרך מהמקום שלנו, ורוצים להישאר בליגה. המשחק מול באר שבע קשה בכל סיטואציה".

המשחק מול באר שבע הוא משחק של מאמן נוכחי בבאר שבע והיורש שלו? "אני לא מתעסק בדברים האלה. אני מחויב לחדרה ומתעסק רק בזה, ללא קשר לאהבה שלי לבאר שבע".

מה קורה עם שחקני חיזוק? "אנחנו נערכים לינואר ויש סביבנו חוסר וודאות בעניין הכלכלי. אנחנו נערכים ומחפשים שחקנים שיכולים לשדרג אותנו. כל שחקן שמגיע לכאן זה אחרי בדיקות שעשינו. לפעמים השחקנים שמגיעים, לא שהם לא טובים, הם פשוט פחות מתאימים לנו".

איך ההתנהלות מול רשם העמותות? "זה לא נעשה מתוך בחירה, אלא מציאות שבה אנחנו חיים מתחילת העונה. כמו שלא השתמשנו בזה כתירוץ מתחילת העונה, אז לא נשתמש בתירוץ הזה גם עכשיו".


זר שישי יבוא?
"אם העניין מול רשם העמותות יסתדר ויתפנה לנו כסף, אולי נחשוב על זר שישי".

איך מתכוננים לשלושה משחקים בשבוע? "אנחנו מתכוננים לחודש דצמבר מתחילת העונה. ידענו שזה חודש מטורף לכל הקבוצות, אבל נעמוד בו מבחינה פיזית ומבחינה מנטאלית כמו שאר הקבוצות בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי