מימר: "לא מרגישים נחותים צמצמנו את הפערים ממכבי חיפה"

שרון מימר, יואב כץ
שרון מימר, יואב כץ | הפועל חיפה, רשמי

מאמן הפועל חיפה התייחס לפערי המעמדות ביחס ליריבה העירונית לקראת הדרבי: "נחזור להיות שווים בין שווים", פירגן לשחקניו: "מוכיחים עצמם בכל אימון" וסימן נקודות מפתח להתמודדות: "נבוא מאורגנים"

(גודל טקסט)

לקראת הדרבי החיפאי המרתק ביום שבת הקרוב, ולאחר מסיבת העיתונאים הרשמית של אלי גוטמן בצד השני של העיר אמש (רביעי), מאמנה של הפועל חיפה שרון מימר מתייצב בשעה זו למסיבת עיתונאים משלו לקראת המשחק המסקרן מול היריבה העירונית.

כזכור, מימר מונה למאמן הקבוצה לפני כמעט חודש, ומאז הדריך את הקבוצה בשני משחקים, בניצחון 0:2 על מ.ס אשדוד ובהפסד הביתי 2:0 לבני יהודה בסמי עופר. תחילה המאמן התייחס כמובן לדרבי היוקרתי ביום שבת הקרוב: " ברור לכל מי שיושב בראש המערכת שזה לא עוד משחק עבור הפועל חיפה. יש משהו מעבר והרבה יוקרה בעיר. הניצחון מאוד חשוב לנו ואנחנו צריכים את הנקודות התכוננו בצורה הכי טובה שאפשר ואני בטוח שנבוא מוכנים".

תקופתו בכרמל עד כה: עבדנו וחיברנו עוד שחקנים ונתנו להם דקות משחק, העברתי רק שני משחקי ליגה כך שלא הספקתי לראות את כולם. היום אני יודע מה כל אחד יכול לתרום למערכת. עבדנו בכדי לחזק את הטעויות מהמשחק האחרון וייצרנו קבוצה מאומנת. יש לי שחקנים עם איכות, הם מוכיחים שהם גברים בכל אימון".

מעמד קבוצתו ביחס ליריבה העירונית: "לא מרגישים נחותים מאף קבוצה בליגה, הפועל חיפה הוכיחה שהיא קבוצה חזקה בעונה שעברה, כל השנים מכבי חיפה היה המועדון הגדול בארץ אך הפועל חיפה צמצמה את הפערים בעונה שעברה. העונה התחלנו פחות טוב ומכבי חיפה במצב טוב משלנו, אך דרך הדרבי אנחנו צריכים לחזור להיות שווים בין שווים".


שחקני הפועל חיפה חוגגים בדרבי בעונה שעברה. הפערים הצטמצמו? (ערן לוף)

השחקנים הפצועים וחלון ההעברות של ינואר: "לגבי השחקנים פצועים, נתנו להם את החופש שהם צריכים ומקווה שכולם יהיו כשירים. אנחנו מתעסקים בלהכין את עצמנו ונעשה את המקסימום. חלון ההעברות של ינואר נועד לחיזוק, גם אנחנו חושבים על שחקנים שיכולים לעזור לנו, כרגע לא התקדמנו עם זה, אחרי השבוע וחצי הקרובים נתחיל לקדם עניינים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי