מכה לבני יהודה: אמיליוס זובאס הפצוע ייעדר כשלושה שבועות

זובאס
זובאס | עדי אבישי

כאב ראש ליוסי אבוקסיס: השוער הליטאי סובל ממתיחה בינונית ברצועה הפנימית והוא עלול לפספס את ארבעת המשחקים הקרובים. יהונתן שאבי או עומר ניראון חסרי הניסיון צפויים לעמוד בין הקורות נגד בני סכנין

(גודל טקסט)

בני יהודה שמתכוננת לקראת שלושת משחקי הליגה הקרובים, שיערכו במהלך השבוע הבא, ספגה היום מכה מקצועית קשה, לאחר שהתברר שהשוער הליטאי אמיליוס זובאס, סובל מפציעה ברצועה הפנימית בברכו וצפוי להיעדרות של שלושה שבועות לפחות.

משמעות הדבר היא שזובאס יחמיץ בוודאות את ארבעת המשחקים הקרובים של הזהובים, בשבת הקרובה נגד בני סכנין ולאחר מכן קרית שמונה, מכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד, כאשר קיימת אפשרות שיחמיץ אפילו מספר משחקים נוספים אחר כך, בהתאם כמובן לקצב החלמתו מהפציעה.

מהמועדון נמסר היום: "אמיליוס זובאס סובל ממתיחה בינונית ברצועה הפנימית. בימים הקרובים הוא יעבור בדיקות נוספות לאמוד את חומרת הפציעה המדויקת. הערכה הראשונית מדברת על שיקום של כשלושה שבועות".

שני השוערים שיעמדו כעת לרשות המאמן יוסי אבוקסיס הם יהונתן שאבי ועומר ניראון, שניהם צעירים וחסרי נסיון בליגת העל, אולם במועדון אמרו היום, כי העבודה של השניים עם מאמן השוערים הוותיק יעקב אסייג, תסייע להם בוודאות, לקראת המשחקים הקרובים.


יוסי אבוקסיס ייאלץ להתמודד ללא אמיליוס זובאס בארבעת המשחקים הקרובים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי