איביץ': "למה דוידזאדה ינותח רק עכשיו? שאלה טובה"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מכבי תל אביב

המאמן התייחס לפציעתו של המגן ודיבר על הרוטציה הרחבה אותה הוא מתכנן: "שחקנים שלא משחקים יקבלו את ההזדמנות". אבי ריקן התייצב לצידו: "עברתי תקופה קשה אך קיבלתי תמיכה. כשאני נראה טוב, מקומי ברוטציה"

(גודל טקסט)

אחרי פגרה של שלושה שבועות, מכבי תל אביב תרצה להמשיך ברצף הניצחונות שלה בליגה כשתפגוש ביום שבת הקרוב את מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור ה-11 ביום שבת הקרוב (21:00, שידור ישיר בספורט4).

לשם כך, הקבוצה עורכת בשעה זו מסיבת עיתונאים עם מאמן הקבוצה ולדימיר איביץ'. כאמור, הצהובים מוליכים בגאון את טבלת ליגת העל עם חמישה ניצחונות רצופים והם במרחק של שבע נקודות מבני יהודה במקום השני. תחילה, התייחס איביץ' למצב קבוצתו אחרי הפגרה: "אנחנו חוזרים אחרי הפסקה, מצפה לנו משחק קשה וחזק. אנחנו עושים את כל ההכנות כדי לנצח, עבדנו קשה בשבועיים האחרונים, המשחק הבא כבר בשבת ואני בטוח שנהיה מוכנים".

מצבת הפצועים בקבוצה: "יש לנו בעיות קטנות עם אייל גולסה ואופיר דוידזאדה אשר אינם כשירים במאה אחוז, אבל אני בטוח שהם יחלימו בהמשך, גם אם לא יקחו חלק במשחק הקרוב".

הרוטציה ברחבה עקב עומס המשחקים הצפוי: "בוודאי שנשתמש בכל שחקני הסגל עכשיו. העומס מהווה קושי עבור על הקבוצות. כפי שאמרתי, יש לנו הרבה שחקנים שלא זוכים להרבה דקות משחק ועכשיו הם יקבלו את ההזדמנות לשחק. כשיש לך שלושה משחקים בשבוע, צריך לחלק את ההזדמנויות בין כל השחקנים ואני בטוח שיהיו מוכנים.


חלון ההעברות של ינואר ורכש פוטנציאלי
: "לא רוצה לדבר על שחקן שלא בסגל שלנו. אני חושב רק על השחקנים שלי עכשיו והמשחק הקרוב הוא חשוב מאוד עבורנו". 

כשירותו של אופיר דוידזאדה שעדיין לא משחק: "אני לא יודע לומר למה דוידזאדה לא משחק עד עכשיו, אני לא דוקטור וזה לא תפקידי".


אופיר דוידזאדה. מאמנו לא יודע מתי הוא יחזור לכשירות (אריאל שלום)

קבוצת הנוער: "צפיתי בקבוצת הנוער פעמיים, יש לנו הרבה שחקנים מוכשרים שם, זה טוב עבור המועדון כי הם העתיד שלנו וניתן להם הרבה תשומת לב".

גם קשר הקבוצה אבי ריקן התייחס לחזרה מהפגרה: "עבדנו קשה, הפגרה הייתה זמן טוב לנוח מעט. לגבי המשחק, כבר הספקנו להבין שכל משחק הוא קשה וזו תקופה עמוס לפנינו, אנחנו רוצים להתחיל עם ניצחון. בשנים האחרונות התרגלנו לשחק כמה משחקים בשבוע אך יש פה סגל רחב, כולם מתאמנים מאוד קשה ובשביל להצליח אנחנו צריכים את כולם. גם לפני הפגרה הסתכלנו על כל משחק לגופו אבל יהיה נכון אם לכל משחק נגיע מוכנים. זה המפתח מבחנתנו כדי לנצח את המשחקים הבאים".


היריבה, מכבי פתח תקווה:
 "אנחנו יודעים לקראת מה אנחנו באים, נשים דגש על החלק התקפי שלהם. אנחנו רוצים להסתכל על עצמנו, אם נגיע ביכולת טובה הדברים תלויים בנו".

לסיום, התייחס הקשר אליו באופן אישי: "עברתי באופן אישי תקופה לא נעימה עם בעיה בדרכי העיכול אך קבלתי תמיכה מהצוות המקצועי. כשאני נראה טוב, אני מאמין שאהיה ברוטציה. אני מקווה ומאמין שהצוות ישתמש בי גם בהמשך".


ריקן. כבר תקופה לא קלה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי