בכר: "גם באירופה אין דברים כאלה". שהר התייחס לאי שיתופו בסקוטלנד

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המשחק מול הפועל חדרה (שבת ב-18:30, שידור ישיר בספורט4) והתייחס לחניכת מתחם הבית האדום: "המועדון הזה הולך ומתפתח". החלוץ הודה: "זה מבאס אותי שלא שיחקתי"

(גודל טקסט)

אחרי מיני מחנה אימונים בקיבוץ נחשולים וחניכת מתחם הבית האדום, הפועל באר שבע קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הבית בטרנר מול הפועל חדרה (שבת ב-18:30, שידור ישיר בספורט4) במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל.

ברק בכר התייחס למחנה האימונים: "זה משהו שאנחנו עושים די קבוע בשנים האחרונות. זה מגבש ומאחד את כולם. עבדנו מקצועית בשקט, רחוק מכולם. כולם חזרו מהנבחרות, היה סגל מלא ולכן העבודה הייתה טובה מבחינה מקצועית ואני מקווה שנראה את זה כבר בשבת".

המשחק מול הפועל חדרה ביום שבת: "אני לא חושב שאנחנו במצב שאנחנו יכולים לבוא והרגיש שאנחנו יותר טובים מכולם או לזלזל, בטח לא בקבוצה שנמצאת מעלינו בטבלה. מדובר בקבוצה טובה, עם שחקנים טובים ומאמן שעושה עבודה מדהימה. נצטרך להמשיך את הקו שלנו מהתקופה האחרונה למרות שגם יש הרבה מקום לשיפור. עבדנו חזק במחנה ואני מאמין שזה יבוא לידי ביטוי במשחק. לא היה יום גדול שלנו נגד בית"ר. היו דקות טובות ופחות טובות. חידדנו הרבה דברים במחנה. אני לא מספיק מרוצה למרות הניצחונות האחרונים".


"אנחנו לא במצב לזלזל באף קבוצה" (אודי ציטיאט)

על מתחם הבית האדום: "זה מדהים, בטח מאיפה שעברנו. אני לא מזלזל בווסרמיל, אבל זה עולם אחר. אין יותר תירוצים, יש את כל התנאים להצליח. המועדון הזה הולך ומשתדרג ומתפתח, הולכים לבנות לנו עוד מבנה ומגרש חדש לגמרי. ראיתם את חדר הכושר, גם באירופה אין דברים כאלה. זה באמת משהו שאמור לעזור לנו. יש את כל התנאים להצליח וזה כיף גדול".

ההתנהלות של השחקנים במתחם: "בלי קשר למתחם, צריך לדעת להתנהל. כשמתנהלים פחות טוב, אני שם את הדברים במקום ועושה סדר". פרשת כדור האדוויל שלקח אריאל הרוש: "אתם עושים מזה יותר ממה שזה. האווירה טובה, הכל בסדר, אנחנו נפתור את העניינים בתוך המועדון".

הבעיה המשפחתית של ג'ון אוגו: "אני פחות רוצה להיכנס לעניינים אישיים כי צריך לכבד את הפרטיות של השחקן. הוא גם ככה לא ישחק בשבת, אבל הוא יצטרף אלינו בעוד יום או יומיים".

על ניסו אביטן: "כל מאמן בא ובוחר את הצוות שלו. ניסו מאוד מוערך גם כמאמן וגם כאישיות. אנחנו בקשר טוב, אני מאוד שמח שהוא מצליח ואני מקווה שהוא יגיע כמה שיותר רחוק".

הרחקתו של אביטן: "העבודה של המאמן היא במהלך כל השבוע. לא חושב שזה יתרון שלנו שהוא לא על הקווים. במהלך המשחק יש למאמן פחות השפעה. השפעה היא יותר באימונים. במשחק אפשר פה ושם להשפיע, אבל יש גם עוזרים וזה לא יהיה יתרון שהוא מורחק. חבל לי שהוא מורחק כי זה הבית שלו וזו הרגשה לא נעימה. אם זה היה תלוי בי, הוא היה עומד על הקווים".


לא יעמוד על הקווים בטרנר. ניסו אביטן (דני מרון)

המפגש מול האקסים אוסטין אג'ידה ולוסיו: "אנחנו נערכים למשחק מול 11 שחקנים שיבואו להילחם. הם עשו דברים מדהימים העונה ואין שום קשר לשחקן כזה או אחר. גם מול בית"ר היו אקסים כאלה שרצו להוכיח. אנחנו מקצוענים והם מקצוענים וכולם ירצו לעשות את המקסימום".

החודש העמוס שצפוי לקבוצה: "אני מסכים שיש תקופה עם לחץ משחקים והיא מאוד חשובה עבור המועדון, בטח אחרי שאיבדנו כל כך הרבה נקודות. אנחנו מודעים לזה, בגלל זה גם יצאנו למחנה, ואנחנו רוצים לשפר הרבה דברים ואני בטוח שביום שבת אתם תראו קבוצה אחרת. עובדתית, בבית אנחנו משיגים תוצאות טובות יותר. אם נרצה להגיע לאן שאנחנו שואפים, נצטרך לעשות את זה גם בחוץ. אנחנו נבוא בשבת ונעשה את הדברים כמו שאנחנו רוצים. שיפרנו הרבה אלמנטים במחנה ואני רוצה שנביא את זה בשבת".

בן שהר דיבר אחרי מאמנו: "הפגרה תמיד לא באה בזמן כי אנחנו אוהבים לשחק כדורגל. מצד שני, עבדנו על דברים שאנחנו צריכים לשפר וזה עזר לנו כי יצאנו למחנה אימון בו עבדנו טקטית ואנחנו יותר מוכנים".


"אני לא חושב שיש שובע בבאר שבע" (אודי ציטיאט)

התנהלות השחקנים במתחם החדש: "שובע? לא חושב שיש. בתור כדורגלנים, אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים וכל שחקן רוצה להוכיח את עצמו ולהיות על המגרש. יכול להיות שהיה פה ושם דברים שברק לא אהב וזה לגיטימי, וזה טוב שאנחנו שומעים ממנו את הדברים ומתקנים. כמובן שצריך שיהיה סדר וניהול ואני שמח על כך".

המשחק מול חדרה: "טרנר זה מקום מאוד חשוב עבורנו, הקהל נותן לנו בוסט ענק. ברק עבד איתנו על דברים שאנחנו צריכים לשפר ואנחנו צריכים להיות יותר נחושים ואגרסיביים. המחנה הזה חיבור אותנו יותר, אבל עדיין זה סגל חדש שנבנה רק לפני כמה חודשים. אנחנו ניתן מעצמנו, ואני בטוח שהשבועיים האלה עשו לנו טוב".

המפגש עם לוסיו: "אני פחות אוהב לעשות השוואת ורוצה להתעסק בעצמי. הוא מצוין ואני מעריך מאוד את היכולות שלו. חשוב לנו לעשות משחק טוב מול קבוצה טובה שהוכיחה את עצמה במשחקים האחרונים. לא יהיה קל ואני מקווה להמשיך את היכולת הטובה".

הפער ממכבי תל אביב: "אני חושב שכהפועל באר שבע אנחנו לא רוצים שיהיה מקום לטעויות. כמו שאמרתי תמיד, אנחנו צריכים לתת מעצמנו ולהשיג את הניצחונות בשבילנו. אם נשחק טוב ונהיה טובים, הפער יצטמצם. בשנים האחרונות התעסקנו בהפועל באר שבע וזה עשה לנו טוב".

השמועות לגבי חיזוק בעמדת החלוץ: "אני שומע את זה כבר ארבע שנים שהפועל באר שבע רוצה להביא חלוץ וזה בסדר ולגיטימי. היא רוצה להתחזק גם בעוד עמדות. תפקידי הוא להתאמן ולהוכיח שמקומי על המגרש".

על כך שלא שיחק מול סקוטלנד: "זה ביאס אותי, אבל זה חלק מהכדורגל. ידעתי שיש חלוצים טובים וסגל רחב. אני ממשיך הלאה ומתאמן טוב כדי שאוכל להוכיח את עצמי גם בנבחרת".


חניכת הבית האדום (צילום: הפועל באר שבע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי