אביטן: "מקווה שבעתיד אני אהיה מאמן הפועל באר שבע"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | מסך

מאמן הפועל חדרה, שגדל בבירת הנגב, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM לקראת המפגש מול האקסית (שבת ב-18:30, ישיר בספורט4): "יש לנו את הכלים לעשות תוצאה טובה". על ריברי: "הוא עושה רושם טוב"

(גודל טקסט)

ניסו אביטן, מאמן הפועל חדרה, דיבר הערב (חמישי) בתוכנית הספורט של 103 FM והתייחס למשחק מול האקסית הפועל באר שבע באצטדיון טוטו טרנר (שבת ב-18:30, ישיר בספורט4).

המשחק בטרנר: "זו פעם ראשונה שאני לא צריך לנסוע, המגרש ליד הבית שלי. מצפה לנו משחק חוץ קשה מאוד ואנחנו מקווים מאוד לעשות שם תוצאה טובה. מעט מאוד קבוצות מצליחות לקחת שם נקודות, אני מקווה שאנחנו נצליח. אף פעם לא נתנו לנו סיכוי, אבל הצלחנו להפתיע. אני מעודד כל הזמן, בעיקר ממה שעשינו עד עכשיו. אומרים שנעצרנו, אבל נראה לי שזה תהליך טבעי. התארגנו במהלך הפגרה ואני חושב שיש לנו את הכלים לעשות תוצאה טובה. באר שבע איכותית וטובה, אבל אנחנו נגיע להוציא נקודות".


הירידה ביכולת של באר שבע
: "עדיין יש להם בכל רגע נתון שישה או שבעה שחקנים שיכולים להכריע משחק בהברקה. זה משחק חוץ מאוד קשה, באר שבע טובה גם העונה, במיוחד בטרנר. מה תהיה הצלחה? אם נצליח להוציא נקודות. הייתי חותם על תיקו – זו תוצאה טובה עבורנו. אנחנו לא נשחק בונקר, זה לא הסגנון שלנו. נשחק כדורגל מבוקר, טקטי ונקשה על היריבה, אבל באותה מידה נשחק כדורגל התקפי וננסה לנצח את המשחק".


ברק בכר. ניסו אביטן יחליף אותו בעתיד? (דני מרון)

על כך שהוא מורחק: "אני מכיר יותר מחצי מהיציע בטרנר. מבחינתי זה יום מרגש לחזור בתור מאמן בליגת העל – לשחק נגד הקבוצה בה גדלתי וחונכתי. אני מקווה שביום מן הימים אני גם אהיה המאמן של הפועל באר שבע".

על אסי גומה: "אסי חלוץ נהדר ואנחנו נהנים ממנו. הוא הוכיח שהוא יודע להבקיע שערים גם בליגת העל והלוואי שהוא יעשה את זה גם ביום שבת".

על סטיבן ריברי: "כל אחד שמגיע עם אח או קרוב משפחה מפורסם, אני יודע את זה מקרוב, סוחב איתו איזה מטען. הוא מוכשר בזכות עצמו, לא ברמות הכי גבוהות באירופה, אבל הוא עושה רושם טוב וייקח זמן עד שנקבל החלטה סופית. יש לי בן שמשחק כרגע במחלקת הנוער של באר שבע וכולם מופתעים שרואים אותו משחק בקו ימין. כולם מצפים ממך ועושים השוואות ברגע שיש לך בן משפחה מפורסם".


מוכשר בזכות עצמו. סטיבן ריברי

הבעיות מחוץ למגרש: "זה משפיע, זה מפריע, אבל אני לא נותן לי ולשחקנים שלי הנחות. אני מקווה שחוסר הוודאות תהיה מאחורינו ממש בקרוב ונדע איפה אנחנו עומדים".

המטרות: "אנחנו עדיין דבקים באותה מטרה – להבטיח הישארות בליגה. אתם זוכרים את המקרה של כפר סבע בשנה שעברה בליגת הלאומית. אנחנו מאוד חוששים מתסריט כזה שיהיה לנו קשה לצאת ממנו. בשנייה שנבטיח הישארות, תקבלו יעד חדש".


עדיין חושב על הישארות בליגה. ניסו אביטן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי