שטקוס: "לא פוסל להישאר". אז'ובל יפתח על חשבון אלבז

בן אז'ובל
בן אז'ובל | ערן לוף

בהפועל חיפה מתכוננים לדרבי היוקרתי, השוער שחרר רמיזה לגבי עתידו בכרמל: "יש לי חוזה עד סיום העונה, לא יודע מה יקרה בעונה הבאה". החלוץ שהגיע מעכו יפתח בחוד. כץ העביר מסר לשחקנים: "יכולים להתגבר עליהם"

(גודל טקסט)

דריכות שיא בהפועל חיפה לקראת הדרבי הגדול מול מכבי חיפה, כאשר במועדון מבינים כי מעבר ליוקרה העירונית, הקבוצה נמצאת במצב לא טוב בטבלה ואף הפסידה במחזור שעבר לבני יהודה, כשהפסד נוסף עלול להביא לכדור שלג שלילי במיוחד ששלושה ימים מאוחר יותר היא תארח את הפועל באר שבע.

המאמן שרון מימר ערך מספר שיחות השבוע וניסה לדרבן את שחקניו כאשר הסביר להם את חשיבות הניצחון בדרבי. גם הבעלים יואב כץ, שאומנם לא נמצא בישראל, החליט לערוך אסיפה עם שחקנים באמצעות הסקייפ. כץ ביקש מהשחקנים לשמוע על חוסר ההצלחה מתחילת העונה וכיצד לדעתם צריכה הקבוצה לנצח במוצאי שבת. בנוסף, הבעלים עצמו הסביר כי במידה ויביאו נחישות והקרבה אז תוכל הקבוצה לשמוח בסיום. כץ התייחס ואמר: "אני חושב שמכבי מגיעים מעט פייבוריטים אבל אנחנו יכולים להתגבר עליהם במשחק הזה".

גם השוער ארנסטס שטקוס מודע לחשיבות המשחק והסביר את השוני מהעונה שעברה לעונה: "בעונה שעברה ניצחנו הרבה משחקים כאשר הייתה לנו יציבות בחלק האחורי והצלחנו לסיים הרבה משחקים ללא ספיגה, כשמהצד השני גם ידענו לכבוש. העונה זה עבד אצלנו בניצחון על אשדוד ונצטרך לעבוד על זה". לגבי חוזהו האישי אמר השוער: "יש הרבה דיבורים, אבל מבחינתי אני מתעסק בהפועל חיפה ויש לי שם חוזה עד לסיום העונה. אני לא יודע מה יקרה בעונה הבאה ולא פוסל להישאר כאן".


שטקוס. שמח בהפועל חיפה (מאור אלקסלסי)

מבחינה מקצועית, בצד האדום שמחו שהמגן דור מלול ערך אימון מלא ומקווים שגם האימון המסכם יעבור בשלום והמגן יפתח במשחק. מי שלא צפוי להיות כשיר הוא אלי אלבז ובמקומו יעלה בן אז'ובל. גם גילי ורמוט עשוי לחזור להרכב על חשבונו של נס זמיר.

בנוסף, שחקני הקבוצה זכו לביקור של כ-70 אוהדי הקבוצה שהגיעו הבוקר לאימון המסכם לקראת המשחק היוקרתי. האוהדים הרעיפו חיבוקים לשחקנים וביקשו מהם לתת את הכול בכדי לחזור עם תוצאה טובה. "אנחנו רוצים לראות הקרבה ואם נראה זאת אז נשמח" אמרו האוהדים לשחקנים.


הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ריקי מיטרבסקי, שון גולדברג, רסמוס סטויטדט, גל אראל, ראדו גינסארי, מקסים פלקוצ'נקו, גילי ורמוט ובן אז'ובל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי