צפו בתקציר: בני סכנין ניצחה 0:1 את בני יהודה בבכורה של תורג'מן

שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין | אודי ציטיאט

ליגת העל מחזור 11: שער של שלומי אזלואי (25) סידר את ניצחונה השני ברציפות של הקבוצה מהמגזר מאז עזיבתו של בן זקן. אבוקסיס הפסיד לראשונה אחרי תשעה מחזורים, אוהדי הכתומים הריעו ליהונתן שאבי בסיום

(גודל טקסט)

אחרי פגרה בת שלושה שבועות, המחזור ה-11 של ליגת העל נפתח עם ניצחון 0:1 של בני סכנין בגשם שוטף באצטדיון המושבה על בני יהודה שהפסידה לראשונה אחרי תשעה מחזורים. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-25 מרגלו של שלומי אזלואי שהיה השחקן המצטיין על המגרש. בני יהודה הייתה מסוכנת יותר לאורך המשחק, אך שחקני ההתקפה של יוסי אבוקסיס לא היו מספיק מדויקים והמארחים יצאו מהמשחק ללא נקודות.

הניצחון של בני סכנין העלה אותה באופן זמני אל המקום השמיני כשבמאזנה 13 נקודות. במחזור הבא הקבוצה של עמיר תורג'מן תארח את באצטדיון דוחא את מכבי חיפה מחודשת של אלי גוטמן (שלישי, 20:00, שידור ישיר בספורט1). מנגד בני יהודה יקוו לשים את ההפסד מאחוריהם במחזור הבא במשחק החוץ נגד עירוני קריית שמונה.


יוסי אבוקסיס (אודי ציטיאט)

הרכבים
בני יהודה: יהונתן שאבי, שי קונסטנטין, איציק עזוז (סוהיל ארמלי 73), קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה (דור ג'אן 62), איסמעילה סורו, יובל אשכנזי (שגיב יחזקאל 74), דולב חזיזה, מאביס צ'יבוטה, ירדן שועה.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי אבו ריא, מרון גנטוס, אלבין פאנישי, אייהב שאמי (סארי פאלח 80), אייהב גנאים, ג'אבר עטאא, מהראן ראדי, ג'ורג' אקפביו (מוחמד כאליבת 73), שלומי אזולאי (ישראל זגורי 83), מוחמד גאדיר.

מהלך המשחק
דקה 1: השופט עידן לייבה, הוציא את המשחק לדרך לעיני 2,500 צופים באצטדיון המושבה.

דקה 14: אקפביו מסר לג'אבר שהיה פנוי מחוץ לרחבה והקשר בעט לשמיים.

דקה 23: יובל אשכנזי פרץ אל כיוון הרחבה ושחרר פצצה מ-20 מטרים שלא הייתה רחוקה מלפגוש את המסגרת.


יובל אשכנזי עם שלומי אזולאי (אודי ציטיאט)

דקה 25: בני סכנין עלתה ליתרון 0:1: שלומי אזולאי מסר לכיוונו של אקפביו שהיה באגף הימני, החלוץ הניגרי מסר לו בחזרה ואזולאי דייק מקרוב וכבש את שער הבכורה בעידן עמיר תורג'מן.

דקה 31: אלזואי שמצטיין על המגרש סיפק מסירה מצוינת למוחמד גאדיר שמצא את עצמו באחד על אחד מול יהונתן שאבי, גאדיר בעט לכיוון השער אך שאבי הדף את הבעיטה והראה שיש על מי לסמוך בין הקורות של בני יהודה.

דקה 38: גנטוס הרחיק אחרי ניסיון הגבהה של בני יהודה, הכדור הגיע אל אשכנזי שבעט מהאוויר אך לא פגש את המסגרת.


מאביס צ'יבוטה (אודי ציטיאט)

דקה 43: דאבל פס נהדר בין ירדן שועה ליובל אשכנזי הסתיים ברגליו של החלוץ שבעט לכיוון השער של סכנין, אך קנדיל היה מוכן והדף לקרן.

דקה 47: עטאא ג'אבר פרץ באגף הימיני והגביהה לגאדיר שהיה פנוי לגמרי, אך החלוץ נגח אל מוץ לשער ופספס הזדמנות להכפיל את התוצאה.

דקה 64: ראדי ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה ולא פגש את המסגרת.

דקה 77: מאביס צ'יבוטה ניצל טעות קשה של עלי אבו ריא והגיע למצב של אחד על אחד מול קנדיל, צ'יבוטה ניסה להקפיץ והכדור הורחק מהקו. הזדמנות גדולה לבני יהודה.

דקה 90: זגורי הכניס כדור עומק לכליבאת, שהיה פנוי מול השער והחלוץ לא היה מספיק חד והוא נבלם על ידי הגנת בני יהודה.

מוחמד גאדיר עם איציק עזוז (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי