אוגו מתעכב בניגריה מעבר לצפוי, הרוש יזמין את חבריו לערב גיבוש

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

הקשר הניגרי ממתין לקבלת ויזה עבור אימו, וספק אם יעמוד לרשות האלופה בשלישי נגד הפועל חיפה. פרשת השוער וכדור האדוויל הסתיימה לאחר בירור שנערך הערב בין הצדדים

(גודל טקסט)
הרבה פרצופים עגומים נראו אמש (שבת) בטרנר בעקבות התיקו 1:1 נגד הפועל חדרה, אבל אובדן הנקודות הפך פחות קריטי כשהגיעו הבשורות מהמושבה. שער השוויון שספגה מכבי תל אביב מזער נזקים מנקודת המבט הבאר שבעית. בבירת הנגב עדיין מאמינים שהכול פתוח במירוץ לאליפות למרות פער 10 הנקודות מהפסגה.


מלבד העיסוק באיפוס הכלים על כר הדשא, טרודה האגודה בניסיונות להסדיר את ענייניו של הקשר ג'ון אוגו שחזרתו לישראל מתעכבת מעבר לצפוי. הניגרי שוהה עם בני משפחתו בניגריה וממתין לקבלת אשרה שתאפשר את כניסתה של אימו לישראל לצורך קבלת טיפול רפואי. הפקת הוויזה נעשית בשגרירות ישראל בלאגוס, והיא תהיה כנראה מוכנה מחר. משחקה הקרוב של האלופה יתקיים ביום שלישי נגד הפועל חיפה, וספק רב אם אוגו יספיק להגיע עד אז לישראל ולעמוד לרשות קבוצתו.


במועדון לא מתכוונים להתעסק יתר על המידה בעניינו של חנן ממן, שהודח מהסגל על רקע ביצועיו באימון המסכם. המאמן ברק בכר התייחס לנושא לאחר המשחק ואמר: "יש נהלים ברורים ודרישות ברורות ומי שלא עומד בהם יושב בחוץ. שחקן שיראה שהוא ראוי להיות איתנו מקומו פה".


על ההחמצה מסמרת השיער שנרשמה לחובתו של ניב זריהן אמר בכר: "אני לא בא בטענות לשחקן שמחמיץ. באימונים הוא כובש בצרורות". על מה שהולך לקרות במשחק הבא הוסיף המאמן: "סבלנו מהרבה חוסר מזל מול חדרה. טוב שהמשחק הקרוב יתקיים כבר בעוד שלושה ימים, ותהיה לנו הזדמנות לתקן מול הפועל חיפה". 


זריהן.
זריהן. "לא בא אליו בטענות" (לירון מולדובן)


מרואן קבהא, שהחליף את אוגו המוצהב, רשם הופעה סבירה ואמר בסיומה: "אנחנו מאוכזבים מהתיקו, הרגשנו שאנחנו הולכים לנצח את חדרה. הגענו להמון מצבים, ועכשיו מסתכלים קדימה. נגיע בכל הכוח להפועל חיפה כדי לנצח".


בהתייחסו לתחושות שליוו אותו לאורך התקופה הארוכה שבה ישב על הספסל הוסיף הקשר שהגיע ממאריבור ושיחק בליגת האלופות: "תמיד זה קשה לשבת על הספסל, כי כמו כל שחקן גם אני רוצה לשחק. אני עובד באימונים וכשמגיע הזמן שלי אני תמיד מוכן בשביל הקבוצה, בשביל עצמי ובשביל המועדון".


אוסטין אג'ידה התכונן לקבלת פנים עוינת בטרנר, ובכל זאת התאכזב מעוצמת הרגשות השליליים כלפיו. בעלייה לחימום קידמו אותו בשריקות בוז, שהתגברו כשאלונה ברקת העניקה לו מגן הוקרה על שירותו בעידן אלישע לוי. לעומתו, החלוץ לוסיו מרינאו, אף הוא אקס באר שבע, זכה לתשואות ומחיאות כפיים מצד הקהל. מאז התבוסה 6:2 למכבי ת"א בגמר הגביע של 2015, הרגיש אוסטין כ"אישיות בלתי רצויה" דרומית לחדרה וגדרה. כעבור שלוש שנים וחצי התברר לו שהמטענים השליליים כלפיו טרם נוטרלו. כמה רגעים לפני שחזר הביתה עם נקודה יקרה בין הכפפות, התאספו סביבו כמה מכרים משכבר הימים, שליוו אותו בעונות שבהן התייצב בין קורות השער בווסרמיל.



אג'ידה. על סף דמעות (לירון מולדובן)

 

שעון על הפרונט של האוטובוס החדרתי, סיכם אג'ידה ערב בטעם חמוץ-מתוק. כשהוא על סף דמעות אמר השוער הניגרי של ניסו אביטן: "הפועל באר שבע תישאר לעולם מקום מיוחד בשבילי, אלוהים יודע עד כמה המועדון הזה יקר ללבי. היו לי עשרות משחקים טובים בבאר שבע ודווקא זוכרים לי משחק אחד גרוע. האמינו לי, גם לי כאב ההפסד בגמר הגביע. מותר לאוהדים לכעוס, אבל מאוד נפגעתי מהקללות וההתנהגות כלפיי. סיפרו לי שנופפו לכיוון שלי בשטרות, אני לא ראיתי. ויחד עם זאת, קשה לי לבוא רק לאוהדים בטענות. ציפיתי מגורם מוסמך שיבקש מהם לפני המשחק להתנהג בצורה אחרת, להרגיע אותם. כולנו הרי מתעסקים בספורט. אני בנאדם, יש לי רגשות".
 

ואף-על-פי כן, אוסטין כבר נוטה לסלוח: "שמחתי אחרי כל אחת מהאליפויות של באר שבע, אפילו הבן של אוהד אותם ולובש מדי פעם את החולצה האדומה של באר שבע. הגעתי לשלב שבו אני נהנה מכדורגל, מקווה שאף אחד לא יקלקל לי את זה".


בתוך כך, מהפועל באר שבע נמסרה הערב הודעה בנוגע לפרשת אריאל הרוש וכדורל האדוויל האסור אותו לקח השחקן לפני המשחק מול בית"ר ירושלים. "לאחר שיחת בירור בעניין כדור האדוויל אותו נטל אריאל הרוש לפני המשחק מול בית"ר ירושלים, ובעקבות כך הוחלט שהשחקן לא ישתתף במשחק, נערכה עם השחקן שיחת בירור. השיחה נערכה ברוח טובה במהלכה הביע השחקן חרטה על מעשהו, והמועדון הבהיר את עמדתו הברורה בעניין, הוחלט כי השחקן יזמין את הקבוצה לערב גיבוש. מבחינתנו בכך הנושא בא על סיומו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי