"הבעיה שלנו עמוקה הרבה יותר משינוי בעמדת המאמן"

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | ערן לוף

תחושות קשות במכבי חיפה אחרי ההפסד 3:1 בדרבי, כשלא מעט חיצים הופנו לשחקנים ולגוטמן שיערוך שינויים לקראת סכנין. קראמר שנותר מחוץ לסגל ויעזוב בינואר. "מי שחושב ששחר יחשוש ממהפכה נוספת טועה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

תחושות קשות במכבי חיפה לאחר הפסד נוסף בדרבי החיפאי. במועדון הסבירו כי ההרגשה הרווחת הייתה שהקבוצה חזרה מספר צעדים אחורה, זאת לאחר שינוי בעמדת המאמן ולאחר פגרה שהייתה אמור לשפר את היכולת מאז פתיחת העונה. "הבעיה שלנו עמוקה הרבה יותר משינוי בעמדת המאמן", אמרו גורמים במועדון לאחר המשחק. "יש כאן בעיה כללית שצריכים לפתור ונראה כי חלק מהשחקנים לא מסוגלים לעמוד בלחץ ולשחק באצטדיון מלא".

אותם גורמים אף ידעו לחלק את חיצי הביקורת למאמן החדש אלי גוטמן וגם לשחקנים: "הקבוצה נראתה מופקרת, לא מאורגנת והרבה יותר גרועה ממה שהייתה לפני הפגרה, וגם אז זה נראה רע. לא ברור מה גרם לגוטמן לעלות בסגנון הזה למשחק והצוות המקצועי של הפועל חיפה פשוט הביך אותו ואת הקבוצה", אמרו בכרמל.

גם השחקנים זכו לביקורות קשות ונראה כי המאמן יבצע שינויים פרסונליים משמעותיים כבר ביום שלישי מול בני סכנין (20:00, שידור ישיר בספורט1). גוטמן נראה מתוסכל מאוד בסיום המשחק ואף התקשה לדבר במסיבת העיתונאים אבל הבהיר: "אנחנו צריכים להסתכל למציאות בעיניים וזה אומר להילחם על כל כדור ולהתקדם שלב אחרי שלב".

אליסון דוס סנטוס עשוי לחזור על חשבונו של אטיין ריינן, רועי קהת שהיה טוב במחצית השנייה עשוי לפתוח בהרכב כאשר גם עמית זנטי נמצא בתמונת ה-11 במקומו של סינטיהו סלליך שהוחלף אחרי מחצית אחת. מי שנותרו מחוץ לסגל הם אופיר מזרחי ומיכיל קראמר, שמבין כי ימיו בכרמל ספורים ולמרות מסרים לפיהם יסיים את החוזה במועדון הירוק, נראה כי חיפה תצרף חלוץ זר כבר בפגרה הקרובה. "כל שחקן נמצא תחת זכוכית מגדלת ומי שחושב שיעקב שחר יחשוש לבצע מהפכה נוספת טועה. לא מן הנמנע כי כבר בינואר יעזבו את הקבוצה יותר משחקן אחד", אמרו במכבי חיפה. 


גוטמן. יבצע שינויים לקראת סכנין (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי