צפו בתקציר: בית"ר ירושלים התבזתה עם 2:1 נגד הפועל רעננה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

יואב תומר הצעיר הימם את קלינגר (63 ו-71) וסידר לקבוצה מהשרון ניצחון ראשון אי פעם על הירושלמים. אולנארה חסר האחריות הורחק (45), בריהון המחליף רק צימק (83) והפרויקט של חוגג שקוע עמוק במקום האחרון

(גודל טקסט)

שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו, שבעה הפסדים, 13 שערי זכות ו-25 שערי חובה – זה המאזן העלוב של בית"ר ירושלים שניצבת במקום האחרון בטבלת ליגת העל בתום המחזור ה-11 עם שמונה נקודות בלבד, ארבע פחות מהמקום שמוביל בסיום העונה להישארות בליגה. 


הערב (ראשון) הקבוצה מהבירה התבזתה עם 2:1 מול הפועל רעננה באצטדיון רמת-גן לאחר שארון אולנארה הורחק בדקה ה-45 כשניסה להבקיע בעזרת ידו וספג כרטיס צהוב שני. יואב תומר הצעיר העניש עם צמד (63 ו-72) וסידר לקבוצה מהשרון את הניצחון הראשון שלה אי פעם על בית"ר ירושלים. יעקב בריהון המחליף רק צימק (83).


אולנארה, שהגיע לבית"ר עם הר של ציפיות, המשיך לאכזב עם שתי פעולות חסרות אחריות. רק לפני כשבוע, כזכור, החלוץ לא חזר לארץ בזמן וראשי הקבוצה מהבירה הסתפקו בקנס כספי. כבר בדקה ה-3 הניגרי העצבני ביצע עבירה שטותית שזיכתה אותו בצהוב הראשון, ורגע לפני ההפסקה הוא נגע בכדור בידו ברחבת רעננה וראה בצדק את האדום.



אפילו בכורה של בוזגלו בהרכב לא עזרה (אריאל שלום)


קלינגר המתוסכל פתח בהרכב עם יאקוב סילבסטר ומאור בוזגלו, בעוד ערן לוי ועידן ורד, שלא היה כשיר במאה אחוז, התחילו על הספסל. איתמר ניצן הועזעק גם הוא ל-11 לאחר שדודו גורש נותר מחוץ לסגל בשל חבלה בברכו. למרות השינויים, הקבוצה מבהירה לא נראתה מספיק טוב, הגיעה רק לחצאי מצבים והתפרקה במחצית השנייה.


בדקה ה-63, אחרי דקות טובות של רעננה, יואב תומר עקף בקלילות את שמואל שיימן ומזווית אפס הצליח להביך את איתמר ניצן שלא היה מספיק ערני. בדקה ה-72 הכישרון הצעיר של קורצקי השלים צמד שהגיע ראשון לריבאונד והקפיץ את כל הספסל של הקבוצה מהשרון לשמיים. בדקה ה-83 יעקב בריהון המחליף צימק עם שערו הראשון העונה לאחר שגיאה בהגנה, אבל זה היה מאוחר מידי עבור הירושלמים.


בית"ר, האחרונה בטבלה כאמור, תארח כבר ביום רביעי הקרב ב-21:00 את מכבי נתניה לעוד משחק סופר חשוב עבורה באצטדיון טדי. אחרי שהשיגה את הניצחון השלישי שלה העונה ופתחה פער של חמש נקודות מבית"ר, רעננה תצא לנתניה שם היא תפגוש את סגנית המוליכה הפועל חדרה (רביעי ב-19:00).




רק 3,500 צופים הטריחו את עצמם לקרב התחתית (אריאל שלום)


הרכבים
הפועל רעננה
: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, ירדן כהן, בן בנימין, יואב תומר (מרטין אלאניס, 82), מירקו אורמוש, אור דסה, כרם ארשיד (נמניה ניקוליץ', 71), אריאל נגוקאם (קייס גאנם, 79).


בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל בן חיים, טל כחילה, שמואל שיימן, אפונסו טיירה (לירוי צעירי, 62), דן איינבינדר, אופיר קריאף (יעקב בריהון, 68), מאור בוזגלו (ערן לוי, 76), יאקוב סילבסטר, ארון אולנארה.


מהלך המשחק
דקה 1: קרב התחתית באצטדיון רמת-גן יצא לדרך, מי מהקבוצות תחייך בסיומו? 




טל כחילה בא בטענות (אריאל שלום)


דקה 3: אולנארה העצבני ספג כרטיס צהוב מוקדם לאחר עבירה מיותרת.


דקה 14: מאור בוזגלו שלח כדור חופשי מסובב מ-17 מטרים, אך עידן לוי הצליח להרחיק את הסכנה ברגע האחרון.


דקה 19: אור דסה ניסה את כוחו, אך הכדור שלו לא היה מספיק מדויק



עדיין לא מספיק מעורב. מאור בוזגלו (אריאל שלום)


דקה 27: ארשיד הגיע לעמדה טובה, אך במקום למסור לאחד מארבעת שחקני רעננה שהצטרפו לרחבה, הוא בחר לבעוט מזווית קשה וההזדמנות הלכה לאיבוד.


דקה 34: בעיטה אדירה של אולנארה עברה סנטימר מהקורה של אסף צור. איזה טיל של החלוץ הניגרי.


דקה 39:
 אולנארה השאיר יפה לסילבסטר, שבעט בנגיעה החוצה מעמדה לא רעה.


דקה 45: אולנארה, שביצע עבירה שטותית שעלתה לו בצהוב כבר בדקה ה-3, הורחק לאחר נגיעת יד חסרת אחריות בתוך רחבת רעננה. הירושלמים בעשרה שחקנים.



חוסר אחריות. אולנארה (אריאל שלום)

טרוד על הקווים. ניר קלינגר (אריאל שלום)


דקה 46: המחצית השנייה יצאה לדרך, רעננה תצליח לנצל את העובדה שהיא עם שחקן יותר?


דקה 52: בוזגלו ניסה מ-25 מטר, הכדור שלו עלה גבוה מעל המשקוף.


דקה 63, רעננה עלתה ל-0:1: יואב תומר הצעיר עקף את שמואל שיימן, חדר לרחבה ומזווית אפס הצליח להכנע את איתמר ניצן שלא היה מרוכז. קלינגר בהלם. 



דקה 72, רעננה כבר ב-0:2: נמני הוריד בעקב לאורמוש, אך הבעיטה שלו נהדפה אצל ניצן. יואב תומר, כבר אמרנו? הכישרון הצעיר הגיע ראשון לריבאונד ובעט פנימה. חגיגה גדולה ברמת גן!



יואב תומר – תזכרו את השם (אריאל שלום)


דקה 83, בית"ר צימקה ל-2:1: יעקב בריהון המחליף ניצל שגיאה בהגנת רעננה וכבש מקרוב את השער הראשון שלו העונה.


דקה 84: קייס גאנם המחליף עקף שחקן ירושלמי ובעט חזק, אבל ניצן הדף נפלא ושמר את בית"ר בחיים.



שחקני רעננה חוגגים ניצחון ראשון אי פעם על בית"ר ירושלים (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי