מכבי חיפה פנתה לחדרה: רוצים את פרדי פלומיין

פלומיין
פלומיין | לירון מולדובן

עוד לפני פרישתו הדרמטית של אלי גוטמן מאימון, לספורט1 נודע שראשי הירוקים פנו בניסיון לצרף את הקשר הצרפתי בינואר הקרוב ופגישה בין הצדדים אף נערכה היום. יו"ר העולה החדשה אורן גולן אישר את הפרטים

(גודל טקסט)

אנשי מכבי חיפה עדיין בהלם לאחר שהיום (שני) נפגש אלי גוטמן עם הבעלים יעקב שחר והודיע לו על החלטתו לפרוש מאימון ולעזוב את המועדון אחרי שני משחקים בלבד בתפקיד, אבל במקביל נודע לספורט1 שעוד תחת גוטמן נעשתה פנייה מצד ראשי הירוקים להפועל חדרה בבקשה לרכוש את הקשר הצרפתי פרדי פלומיין.

הקשר בין המועדונים בנושא פלומיין נוצר למעשה כבר לאחר המשחק בין הקבוצות לפני כשלושה שבועות וגם במהלך השבוע שעבר נערכו שיחות נוספות שעסקו בפנייתה של מכבי חיפה לאנשי הפועל חדרה במטרה לצרף את הצרפתי שכבש פעמים העונה בליגה ובישל ארבעה שערים נוספים. גם היום נפגשו הצדדים, אלא שסיום דרכו של אלי גוטמן לא מאפשר את התקדמות המגעים לכל הפחות עד אשר ימונה לו מחליף.


אורן גולן
, יושב ראש הפועל חדרה אישר את קיום הפגישה עם מכבי חיפה ואמר: "מכבי חיפה אכן דיברה איתנו לגבי פרדי, אבל עקב אי הבהירות סביב מאמן מכבי חיפה כרגע אין התקדמות". במכבי חיפה ביקשו להיפגש עם אנשי חדרה כדי לנסות ולסכם על רכישת הקשר כבר בחלון ההעברות של ינואר בחודש הבא, אולם בחדרה עדיין טוענים כי שחרורו יתבצע אך ורק אם הקבוצה לא תגיע להסדר עם רשם העמותות – דבר שייאלץ אותם להיפרד מאחד הכוכבים.


פלומיין מול מכבי חיפה. כבר לאחר המשחק נעשתה הפנייה (ערן לוף)

עוד לפני שגולן אישר את קיום הפגישה, גורם בכיר בהפועל חדרה אישר כי אכן התקיימו שיחות בשבועות האחרונים ואמר לספורט1: "אין כוונה למכור את פלומיין, אלא אם כן לא תהיה לנו ברירה". כמובן שהפנייה הראשונית לחדרה נעשתה עוד לפני פרישתו הדרמטית של אלי גוטמן מאימון, אבל לא מן הנמנע שגם מאמנה הבא של מכבי חיפה ירצה בצירוף הצרפתי שמיתג את עצמו במהרה כאחד מכוכבי ליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי