אוגו פנה לאוהדים: "אל תוותרו עלינו, מבטיח שנהיה טובים"

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

הניגרי שב ארצה וצפוי לשוב לשחק בשבת מול בני סכנין, בהודעה באינסטגרם כתב: "השחקנים אחראים לתוצאות ולא מפחדים". ברק בכר התאכזב מה-4:4 בסמי עופר: "לא יהיה נכון להסתכל על המקום הראשון". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
יש לה חלק קדמי קטלני, הגנה שסופגת המון שערים גם במושגים של קבוצת תחתית, ועם חוסר האיזון הזה הפועל באר שבע מתנועעת במרחב חוסר הוודאות. בעקבות ה-4:4 המטורף בסמי עופר מבינים בקבוצה שבנסיבות הקיימות, מינוס 12 נקודות מהפסגה, אין טעם לדבר בעיתוי הנוכחי על אליפות. "אחרי שני המשחקים האחרונים שבהם לא ניצחנו, לא יהיה נכון להסתכל על המקום הראשון", אמר המאמן ברק בכר בסיום הערב המשוגע.


אז איך לא סופגים? אולי חזרתם של ג'ון אוגו, שנחת אתמול בישראל, ושל מיגל ויטור, הבלם הפורטוגלי המשתקם, יבלמו את נפילות השערים. ויטור יידרש לעוד כמה תרגולים בתנאי לחץ לפני שיצטרף לרוטציה במרכז ההגנה, ובקבוצה שוקלים לארגן משחקי ידידות "ספיישל" בשבילו. אגב, מתן אוחיון רשם אתמול דקות ראשונות מאז המחזור השלישי, אז נפצע ועבר תקופת החלמה ארוכה יחסית.


ג'ון אוגו פרסם היום באינסטגרם הודעה לאוהדים ובה הבהיר: "הרגשתי את תמיכת האוהדים לפני שנסעתי לנבחרת, אבל לא עמדתי לרשות הקבוצה בשני המשחקים האחרונים, במשחק הראשון עקב השעיה ולאחר מכן כי חזרתי רק ביום המשחק. השחקנים אחראים לתוצאות ולא מפחדים או מתביישים מהסיטואציה, אבל אני רוצה לומר לאוהדים שלא יוותרו עלינו. אני מבטיח שנהיה טובים, יש לנו קבוצה טובה והתמיכה שלכם תמיד עזרה לנו ודחפה אותנו. אני יודע שגם עליי לעשות יותר ומבטיח שאמשיך להילחם עבור המועדון, הסמל והאוהדים. הפוקוס כעת הוא על המשחק הבא בשבת".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This was my last game and Victory before I left for the National team break. To be honest I felt the support from our fans as always . I haven't been available in the last two games which one is because of suspension and the other because I arrived on game day which was Yesterday. Truth be told ,we as players are responsible for the results so far and we are not afraid or shy from it. But one thing I want to ask our fans is Never to give up on us. Y'all Know me as someone who never give up . I promise we will come good . We have a Good team and your support as always has really pushed and helped us a lot. And I know on my own part,I have to do much more and I promise you all that I WILL KEEP FIGHTING for this club, THE BADGE on my CHEST and the FANS. The Focus now is on the Next game at home on Saturday . ❤️❤️

A post shared by ogu30 (@ogu30) on



בעניין חזרתו המאוחרת של אוגו לישראל, מתבררים פרטים מעניינים. כידוע, חזרתו למקום עבודתו התעכבה מפני שהיה טרוד במאמצים להסדיר את כניסתה של אימו לישראל כדי שתוכל לקבל טיפולים רפואיים. בהתערבותה של נשיאת המועדון, אלונה ברקת, ננקטו הסידורים המתאימים, בתיאום עם שגרירות ישראל בלאגוס, שהביאו להנפקת הוויזה המיוחלת. כאמור אוגו לא שיחק בשני המחזורים האחרונים, ובלט בהיעדרו. בלעדיו הקישור האחורי היה פריך, וקבוצתו ספגה שישה שערים. עם שובו למתחם הבית האדום יחזור הגרזן הניגרי לאימונים ויעמוד לרשות הצוות המקצועי לקראת משחק הליגה הקרוב, בשבת נגד סכנין (18:15, שידור ישיר בספורט3).


בסביבתו של השחקן העריכו שהתגייסותה של הקבוצה לצד אימו והתמיכה העצומה מכיוון האוהדים לא הותירו אותו אדיש, ובלי קשר למאמצים ההומניטריים ברור שבאר שבע תקבל אצלו ניקוד גבוה סביב שולחן המו"מ. השיחות בנוגע להחתמתו על חוזה חדש שיבטיח את הישארותו מעבר לעונה הנוכחית יתקיימו כשיבשילו התנאים לכך.



לוח התוצאות בסיום. זיכרונות משנות ה-70 (מאור אלקסלסי)


וחזרה לרכבת ההרים בסמי עופר: בבירת הנגב לא זוכרים מתי סיימה הקבוצה את אחד ממשחקיה הרשמיים בתוצאה כזאת. מתישהו בשנות ה-70 זה קרה, כשבאר שבע נפרדה בתיקו 4:4 ביתי מהכוח רמת גן. "זה היה משחק משוגע, ניסינו ולא הצלחנו לעצור את הסחף", אמר בכר במסיבת העיתונאים המאוחרת בסמי עופר. "זו מכה מוראלית שנצטרך להתמודד איתה. יש תקופות כאלה, אבל אנחנו מספיק חזקים לצאת מזה". בהתייחסו להחלטתו להוריד את דיא סבע לספסל ביתרון של 3:4, הוסיף המאמן: "במצב של 3:4 רצינו לחזק את האמצע וכבר לא היה משנה מי מוחלף ומי נשאר". סבע עצמו, שלא נראה מאושר מההחלטה להחליף אותו, צירף את חוות דעתו לאירוע: "ספגנו גולים קלים מדי, אלה דברים שצריך לפתור. נצטרך להחזיר לעצמנו את הבטחון. נתנו להפועל חיפה להרגיש יותר מדי נוח. ובסוף נענשנו".


על הניידות בין התפקידים יעיד המקרה של חאתם עאבד אלחמיד שפתח כמגן שמאלי, עלה לעזרת ההתקפה וכבש בנגיחה את השער השני לרשתו של ארנסטס שטקוס, שהיה השני שלו ברציפות בתוך 180 דקות. מיהאי קורהוט, המגן השמאלי הקבוע, נפצע במחזור שעבר והוחלט שלא לסכן אותו. עדן בן-בסט עלה מהספסל בעשר הדקות האחרונות וספג שריקות בוז מאוהדי הפועל חיפה, חברו אז והיום, חנן ממן, הוחזר לסגל אבל לא שותף בדרבי הפרטי. יונתן אליאס הצעיר זכה לדקות ראשונות בליגת העל אחרי שבמשחק מול הפועל חדרה, לפני ארבע ימים, כבר ניצב בעמדת החילופים אבל נאלץ לחזור לספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי