פרסום ראשון: בית"ר ירושלים שוקלת לצרף את גיל יצחק

גיל יצחק
גיל יצחק | אריאל שלום

בבירה נערכים לינואר ושוקלים לצרף את חלוץ ראשל"צ שלא תעמוד בדרכו. גורש, קלטינס ו-וארן ייעדרו מהמשחק הערב נגד נתניה בגלל פציעות, אולנארה מורחק. קלינגר: "מאמין גדול ביכולת של המערכת ושל הקבוצה בפרט"

(גודל טקסט)

נועלת הטבלה בית"ר ירושלים תארח הערב את מכבי נתניה בטדי, ותנסה לחזור למסלול הנצחונות, אחרי שני הפסדים רצופים להפועל באר שבע והפועל רעננה. הלחץ במועדון גדול מאוד והמאמן, ניר קלינגר, יצטרך להסתדר עם סגל חסר, בשל פציעות והרחקות.

השוער דודו גורש, הקשר דוד קלטינס והחלוץ אנתוני וארן ייעדרו בגלל פציעות, ארון אולנארה מורחק ובנוסף להם, גם עידן ורד ואור אינברום אינם כשירים לחלוטין. ורד צפוי להיכלל בסגל, אך ככל הנראה יפתח את המשחק על הספסל.

"מהרגע הראשון אמרתי שיש הרבה עבודה והמון לתקן, וכמובן להכניס הרבה יותר נשמה ואגרסיביות לקבוצה",  צוטט קלינגר בדף הפייסבוק הרשמי של בית"ר ירושלים. "אבל אני, שאת ההצלחות שלי כשחקן וכמאמן נחלתי דרך עבודה קשה ומחוייבות, מאמין גדול ביכולת של המערכת בכלל ושל הקבוצה בפרט, לצאת מהסבך אליו נקלענו. נעשה זאת יחד, תוך עבודה שאינה מתפשרת ומאמץ בכל רגע נתון. האכזבה עד כה ברורה, אבל התמיכה של הקהל הנהדר שלנו הכרחית ברגעים אלו. זקוקים לכם ביציע עם כל הטירוף, אתם תתנו את הקול ואני מבטיח שאנחנו על המגרש ניתן את הכל".

בתוך כך, במועדון החלו להתכונן לחלון ההעברות הקרוב בינואר. כבר עתה ברור, שיהיו שינויים רבים בסגל הקבוצה. לספורט1 נודע, כי לאחרונה בדקו גורמים בבית"ר את האפשרות לצרף את החלוץ גיל יצחק, שמשחק כיום בהפועל ראשון לציון. ליצחק אין סעיף יציאה לקבוצה בליגת העל, אולם גורמים בסביבתו אומרים כי בעלי ראשון לציון, אייל ברקוביץ', הבטיח בתחילת העונה, כי לא יעמוד בדרכו אם תגיע הצעה רצינית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי